ایلان ماسک می‌خواهد تمام شغل هایش رها کرده و اینفلوئنسر شود

همه ایلان ماسک را به عنوان یک نابغه پرکار می‌شناسند؛ اما Elon Musk اخیرا اعلام کرده که می‌خواهد از تمام شغل هایش کناره‌گیری کند و صرفا یک اینفلوئنسر باشد.

ایلان ماسک که ثروتمند‌ترین فرد روی زمین است و سمت مدیرعاملی تسلا را بر عهده دارد، پنجشنبه در توییتی اعلام کرد که به فکر ترک کردن تمامی سمت‌های خود است و می‌خواهد از این به بعد یک اینفلوئنسر باشد. وی از کاربران خواست که در این رابطه اظهار نظر کنند؛ اما در این رابطه توضیح بیشتری را ارائه نکرد.

ماسک معمولا حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد و گاهی اوقات نیز با کاربران شوخی می‌کند؛ به همین خاطر مشخص نیست که این بار کاملا جدی بوده یا اینکه صرفا می‌خواهد کمی کاربران را اذیت کند.

وی علاوه بر تسلا ، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت فضایی SpaceX است و مدیریت استارتاپ چیپ مغزی نورالینک و شرکت زیرساختی Boring Company را نیر به عهده دارد. ماسک پیشتر در طی یک کنفرانس تلفنی در ماه ژانویه گفته بود که انتظار دارد تا چند سال آینده نیز همچنان مدیرعامل تسلا باشد.

خیلی خوب میشد اگر می‌توانستم به جای اینکه شب و روز از لحظه‌ای که بیدار می‌شوم تا لحظه‌ای که می‌خوابم، کار کنم؛ کمی هم وقت آزاد برای خودم داشته باشم. شرایط کنونی خیلی سخت است.

ماه گذشته نیز ایلان ماسک از کاربران توییتر پرسیده بود که نظرشان درباره فروختن ۱۰ درصد از سهام تسلا چیست. اکثر کاربران با این موضوع موافقت کردند و وی نیز تاکنون حدود ۱۲ میلیارد دلار سهام فروخته است.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروی

پست مرتبط
elon musk mass effect 1227478 - ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح بازی می‌کند!
ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح بازی می‌کند!

اگر شما هم فکر می‌کنید افراد موفق همیشه زود می‌خوابند و در برنامه‌های آن‌ها خبری از بازی کردن نیست سخت در اشتباهید! ایلان ماسک، یکی از موفق‌ترین انسان‌های جهان تا ساعت ۵ صبح الدن رینگ بازی می‌کند! ایلان ماسک راه حلی جالب برای مقابله با استرس دارد و این راه، چیزی جز بازی کردن شدید […]

ادامه مطلب
elon musk and twitter 2 1 - رفتار ایلان ماسک با توییتر، کارمندان این شرکت را فراری داده است
رفتار ایلان ماسک با توییتر، کارمندان این شرکت را فراری داده است

به نظر می‌رسد رفتار ایلان ماسک با توییتر و حواشی خرید این شرکت توسط او باعث شده تعداد زیادی از کارمندان توییتر از شغل خود کناره‌گیری کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع داخلی Twitter، کارمندان این شرکت از کشمکش حقوقی مداوم بین ایلان ماسک و توییتر خسته شده‌اند. گزارش‌هایی وجود دارد که بیان می‌کنند […]

ادامه مطلب
elon musk twitter 1 - ایلان ماسک فقط به این شرط توییتر را می‌خرد!
ایلان ماسک فقط به این شرط توییتر را می‌خرد!

ماجرای دعوای حقوقی ایلان ماسک و توییتر همچنان ادامه دارد؛ اما اکنون گفته می‌شود ماسک فقط به یک شرط Twitter را می‌خرد! مهم نیست که شما ثروتمندترین مرد روی زمین هستید! چیزهایی وجود دارد که نمی‌توانید از عهده آنها بربیایید. این موضوع برای ایلان ماسک در مورد توییتر صدق می‌کند. حتما می‌دانید که او قصد داشت توییتر […]

ادامه مطلب