تاریخ عرضه ال جی V50 تینکیو ۵G مشخص شد

در مطلب قبلی به مشخصات وان پلاس ۷ و مدل Pro به طور کامل لو رفت اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ایرانسیف : پس از به تعویق افتادن عرضه ال جی V50 تینکیو ۵G ، حالا تاریخ جایگزینی برای ورود این گوشی هوشمند به بازار تعیین شده است. طبق زمان‌بندی جدید، تا یک هفته‌ی دیگر LG V50 ThinQ در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

این گوشی ۵G یک روز پیش از کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ معرفی و برای عرضه‌ی آن در تاریخ سی‌ام فروردین ماه برنامه‌ریزی شد. اما کمپانی کره‌ای به منظور بهینه‌سازی‌ و رفع برخی از مشکلات مرتبط با پردازنده و مودم، دست نگه داشت و حالا قرار بر عرضه ال جی V50 تینکیو ۵G در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه (۱۰ می) است.

ظاهرا ال جی، این گوشی را در همکاری با سه اپراتور کره‌ای عرضه خواهد کرد تا تجربه‌ی ۵G خوشایندی را برای کاربران رقم بزند. این در حالی است که اخیرا کاربران گلکسی اس ۱۰ ۵G از اتصال ضعیف، سرعت پایین و بروز مشکلاتی حین سوییچ کردن بین شبکه‌های LTE و ۵G گلایه کرده بودند.

 

LG V50 ThinQ 5G 00 620x412 - تاریخ عرضه ال جی V50 تینکیو 5G مشخص شد

به هر حال راه‌اندازی نسل جدید شبکه موبایل، چالش‌برانگیز است و همین بهتر که LG با صرف زمان کافی، محصول آماده‌ و بدون اشکالی را روانه بازار کند. ال جی وی ۵۰ تینکیو همراه با یکنمایشگر ثانویه‌ عرضه می‌شود که به ادعای کمپانی سازنده، بسیار کاربردی است و حس استفاده از یک گوشی منعطف را تداعی می‌کند.

قیمت گوشی جدید ال جی ۵G ال جی وی ۵۰ برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگ با ۶ گیگابایت حافظه رم، معادل ۱۰۳۰ دلار است.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
Fujitsu arrows 5G - مشخصات و تصاویر گوشی فوجیتسو Arrows 5G پیش از رونمایی فاش شد
مشخصات و تصاویر گوشی فوجیتسو Arrows 5G پیش از رونمایی فاش شد

در مطلب برخی منابع از تأخیر در معرفی آیفون ۹ اپل به دلیل کرونا خبر می‌دهند اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم ایرانسیف : فوجیتسو Arrows 5G یک گوشی پرچمدار با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین سه‌گانه است که در آینده نزدیک، وارد بازار می‌شود. اخیرا شرکت کوالکام فهرستی را از گوشی‌های در […]

ادامه مطلب
مشخصات کامل اوپو رینو ۳ پرو ۵G توسط سایت تنا لو رفت

در مطلب بهترین راه خرید فیلترشکن اندروید و آیفون اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم ایرانسیف : مشخصات کامل اوپو رینو ۳ پرو ۵G چند روز پیش از رونمایی رسمی توسط سایت تنا فاش شد. Oppo Reno 3 Pro 5G به همراه دو گوشی […]

ادامه مطلب