خرید فیلتر شکن فنلاند این روز ها به دلیل درخواست های زیادی که کاربران برای آن دارند و به شدت پرمخاطب است نیز بسیار سر زبان ها افتاده و کاربران برای فعالیت ها و کار های مختلفی از آن استفاده می کنند .

بخصوص بیشترین گروهی که از سرور فنلاند بسیار استقبال کرده اند کاربرانی هستند که ترید انجام می دهند و به شدت هم برای ترید و بایننس توصیه می شود .

بنابراین به دلیل درخواست های زیاد کاربران این مقاله از وی پی ان رسلرز را به این موضوع اختصاص داده ایم تا بیشتر با آن آشنا شوید پس در ادامه با ما همراه باشید .

کاربرد های مختلف استفاده از وی پی ان با IP فنلاند

قبل از هر چیز این نکته را باید بگوییم که موارد استفاده از سرور با آی پی فنلاند بیشتر برای کاربرانی است که بیزینس و فعالیت مشخصی را در فنلاند دارند و اکنون به هر دلیلی در خارج از فنلاند هستند .

بنابراین برای اینکه بتوانند از امکانات آن جا مانند یک شهروند بهره ببرند باید از وی پی ان با آی‌ پی فنلاند استفاده کنند و IP خود را از هر جا که هستند به آ‌ی پی فنلاند تغییر دهند .

بنابراین گروهی هستند که از شهروندان فنلاندی به شمار می روند ولی برای اینکه به هر دلیلی می خواهند آی پی خود را تغییر دهند از وی پی ان فنلاند استفاده می کنند .

بعضی دیگر نیز بازی های آنلاین انجام می دهند و گیمر به شمار می روند پس برای اینکه بتوانند بازی های آنلاین خود را از حالت بلاک در بیاورند باید آی پی خود را به یک کشور دیگر تغییر دهند .

هم چنین برای اینکه پینگ و پکت لاست را پایین بیاورند باید از یک وی پی ان و سروری استفاده کنند که این ویژگی ها را داشته باشد که وی پی ان فنلاند را برای این کار بسیار توصیه می کنیم .

هم چنین گروهی هستند که بیزینس خاصی در فنلاند دارند و اکنون که در خارج از فنلاند هستند و برای اینکه بتوانند به کار ها و امورات خود برسند باید از وی پی ان فنلاند استفاده کنند .

گروه دیگر نیز افرادی هستند که کار های بانکی و ارزی خود را در کشور فنلاند انجام می دهند و برای اینکه به حساب هایشان دسترسی داشته باشند و بتوانند آن ها را جابه جا کنند و در عین حال حسابشان مسدود و بلاک هم نشود باید از وی پی ان با آی‌ پی فنلاند استفاده کنند .

خرید فیلتر شکن فنلاند برای ترید کردن

از جمله مهم ترین و پرکاربرد ترین کار هایی که کاربران برای آن وی پی ان فنلاند تهیه می کنند برای ترید کردن و بایننس می باشد .

البته موضوعی که وجود دارد این که کاربراین که ترید انجام می دهند به خوبی می دانند که وی پی ان های اشتراکی تنها آی پی ثابتی دارند .

هم چنین در عین حال کاربران زیادی روی آن فعال هستند و از آن آی پی استفاده می کنند .

تریدر ها هم قطعا این موضوع را به خوبی می دانند که بایننس اگر ببیند که کاربران زیادی با یک آی پی فعالیت می کند احتمال اینکه آن حساب ها را بلاک کند بسیار زیاد است .

به همین دلیل بهترین موردی که می توانید برای ترید استفاده کنید VPS می باشد .

زیرا علاوه بر اینکه آی پی ثابتی دارد اختصاصی نیز هست .

یعنی آن آی پی فقط برای یک کاربر کانفیگ می شود و فقط همان فرد می تواند به آن IP دسترسی اشته باشد .

بنابراین تریدر ها بدون استرس و با آرامش و امنیت کامل به کار ترید خود می پردازند و هیچ فردی هم حق دسترسی به آی پی آن ها را ندارد .

مزایای استفاده از سرور فنلاند

از جمله مهم ترین مزیت هایی که سرور فنلاند دارد این است که از سرعت بسیار بالایی برخوردار است .

علت آن هم این است که از سرور های ابری برای کانفیگ کانکشن ها استفاده شده است .

همین امر هم باعث می شود سرعت تا ۷ برابر بیشتر از سرور های معمولی باشد .

حال فکر کنید کاربرانی که از VPS استفاده می کنند و فقط خودشان روی آن آی پی قعال هستند دیگر چه سرعتی را تجربه می کنند .

علاوه بر سرعت به دلیل رمزنگاری های پیچیده ای که وی پی ان رسلرز برای سرویس های خود انجام داده از امنیت و کیفیت و پایداری فوق العاده ای نیز برخوردار هستند .

هم چنین سرور فنلاند موضوع احراز هویت که برای تریدر ها بسیار مهم و حیاتی است وجود ندارد و کاربرانی که ترید انجام می دهند می توانند با خیال راحت به کار ترید خود بپردازند .

نتیجه گیری از مقاله خرید فیلتر شکن فنلاند :

در این مقاله در مورد کاربرد ها و مواردی که کاربران از وی پی ان فنلاند استفاده می کنند صحبت کردیم .

هم چنین از مزیت هایی که VPS به جای VPN برای کاربرانی که ترید انجام یم دهند گفتیم .

در ادامه هم از مزیت های بی نظیر و فوق العاده ای که سرور فنلاند برای کاربران و برای نیاز های مختلفی که دارند فراهم می کند صحبت کردیم .

به این ترتیب شما می توانید با اطلاعات کافی سرویسی که مد نظرتان است را به راحتی و به صورت آنلاین تهیه کنید

منبع : خرید vpn در iransafe.net

برچسب ها: | | | | | | | | | | | | | |