دو لپ تاپ جدید سامسونگ در ابعاد ۱۳ و ۱۵ اینچی معرفی شدند

در مطلب آنر ۹ ایکس اولین گام را برای ورود به بازار برداشت اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ایرانسیف : اخیرا دو لپ تاپ جدید سامسونگ رونمایی شده است که دارای ویژگی‌های مختلف بوده و از نمایشگرهایی با ابعاد ۱۳ و ۱۵ اینچی بهره می‌برند.

مک بوک پروهای جدید اپل قیمت بالایی دارند، اما اگر به دنبال جایگزینی ارزان‌تر برای مک بوک پرو اپل می‌گردید سامسونگ دو لپ تاپ جدید معرفی کرده که قابلیت‌های جالبی نیز دارند. شرکت کره‌ای اخیرا از محصولات جدیدی رونمایی کرده که مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند دارند و از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردارند.

دو لپ تاپ جدید خرید vpn سامسونگ که نوت‌بوک ۷ و نوت‌بوک ۷ فورس (Notebook 7 Force) نام دارند، از طراحی بسیار شبیه به مک بوک پروهای اپل بهره می‌برند و همین امر باعث شده تا برخی آنها را نسخه اندرویدی مک بوک پرو اپل بدانند. البته تشابه ظاهری تنها ویژگی مشترک میان آنها نیست و نوت‌بوک‌های جدید سامسونگ از قدرت سخت‌افزاری بسیار خوبی نیز برخوردارند.

نوت‌بوک ۷ در دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی عرضه می‌شود که هردو نسخه از حالت فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کنند. در هردو نسخه شاهد پردازنده نسل هشتمی اینتل هستیم و هردو نیز از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی پشتیبانی می‌کنند. نسخه ۱۳ اینچی از حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی برخوردار است، اما نسخه بزرگ‌تر علاوه بر این ظرفیت، همراه با یک حافظه اس‌اس‌دی عرضه می‌شود.

نوت‌بوک ۷ فورس البته کمی قدرتمندتر از نسخه استاندارد است و همراه با پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1650 و حافظه رم ۲۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. این نسخه دارای حافظه داخلی بزرگ‌تر بوده و از یک ترابایت حافظه HDD و یک ترابایت حافظه SSD برخوردار است.

از نظر قیمت انتظار می‌رود که نوت‌بوک ۷ از قیمت پایه ۹۹۹ دلار شروع شده و نسخه نوت‌بوک ۷ فورس نیز با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۸ روانه بازار شود.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
Galaxy Z Fold 3 1 2 - گلکسی زد فولد ۳ مجهز به نوع جدیدی از نمایشگر اولد است
گلکسی زد فولد ۳ مجهز به نوع جدیدی از نمایشگر اولد است

چند روز قبل سامسونگ از گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کرد که از بین ویژگی‌های مهم آن می‌توانیم به مقاومت در برابر نفوذ آب و بهره‌گیری از دوربین زیر نمایشگر اشاره کنیم. حالا شرکت سامسونگ اعلام کرده که برای این گوشی از نوع جدیدی از نمایشگر اولد استفاده کرده است که مصرف انرژی […]

ادامه مطلب
samsung galaxy buds 2 1 - هدفون بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز ۲ با حذف نویز و بلوتوث ۵.۲ معرفی شد
هدفون بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز ۲ با حذف نویز و بلوتوث ۵.۲ معرفی شد

هدفون بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز ۲ – Samsung Galaxy Buds 2 با حذف نویز فعال، عمر باتری ۸ ساعته و یک کیس شارژ مربعی همراه با قیمت مناسب رونمای شد. در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فقط گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ رونمایی نشدند. یکی دیگر از محصولاتی که شاهد حضور آن در […]

ادامه مطلب
Huge Samsung Galaxy Z Fold 3 specs leak reveals every last detail Copy - تمامی مشخصات گلکسی زد فولد ۳ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد
تمامی مشخصات گلکسی زد فولد ۳ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

کمتر از یک هفته به رونمایی رسمی نسل جدید سری زد فولد باقی مانده است و امروز شاهد انتشار کلیه مشخصات گلکسی زد فولد ۳ – Galaxy Z Fold 3 هستیم. سامسونگ می‌خواد تا چند روز دیگر از گلکسی زد فولد ۳ رونمایی کند؛ اما در گزارشی جدید از وب‌سایت WinFuture تمامی مشخصات این گوشی […]

ادامه مطلب