سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

در مطلب قبلی بازی کال آف دیوتی بلک اپس ۵ در سال آینده عرضه می‌شود اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ایرانسیف : در حالی که بیشترین تعداد پیکسل مورد استفاده در دوربین تلفن‌های هوشمند ۴۸ مگاپیکسل بوده، شایعات حکایت از وجود یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در گوشی سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس (Samsung Galaxy A70S) دارند.

حدود سه ماه از معرفی گلکسی ای ۷۰ توسط سامسونگ می‌گذرد و این گوشی با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. کره‌ای‌ها نیز دست روی دست نگذاشته‌اند و در حال توسعه نسل بعدی این گوشی، یعنی گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70S) هستند. به تازگی اخباری مبنی بر تجهیز دوربین دوربین گلکسی ای ۷۰ اس به یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی منتشر شده که بالاترین رزولوشن استفاده شده برای دوربین یک تلفن هوشمند محسوب می‌شود.

تاریخ عرضه گلکسی ای ۷۰ اس به طور دقیق معلوم نیست و فقط می‌دانیم این گوشی در نیمه دوم سال جاری معرفی خواهد شد. گفته می‌شود سنسور دوربین میان‌رده آتی سامسونگ از نوع ISOCELL Bright GW1 خواهد بود.

Samsung ISOCELL GW1 GM2 620x313 - سامسونگ گلکسی ای 70 اس به یک دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

این سنسور که در ماه اخیر معرفی شده بود سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی بوده که بالاترین رزولوشن میان سنسورهای تلفن‌های همراه دارد. سامسونگ در ساخت ISOCELL Bright GW1 از فناوری ترکیب پیکسل‌ها استفاده کرده و به لطف الگوریتم Remosaic آن، می‌توان در شرایط نوری ضعیف عکس‌هایی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل ثبت کرد، چرا که چهار پیکسل با یکدیگر ترکیب شده تا راندمان کاری دوربین افزایش پیدا کند.

از دیگر ویژگی‌های سنسور دوربین جدید سامسونگ می‌توانیم به پشتیبانی از HDR تا حداکثر ۱۰۰ دسی‌بل اشاره کنیم که در پی آن شاهد رنگ‌های واقعی‌تری خواهیم بود.

ماژول (Dual Conversion Gain (DCG نور دریافت شده را به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند. بدین ترتیب سنسور می‌تواند از تمامی ظرفیت خود (FWC) استفاده کند و با دریافت نور بیشتر از محیط، کیفیت تصاویر را ارتقا دهد. پشتیبانی از فیلم‌برداری ۴۸۰ فریم بر ثانیه در حالت اسلوموشن با کیفیت Full HD و پشتیبانی از HDR از قابلیت‌های مثال‌زدنی دوربین گلکسی ای ۷۰ اس است که هرکسی را مجذوب خود می‌کند. این سنسور از Super PD یا فناوری پیشرفته تشخیص فاز فوکوس خودکار نیز به منظور گرفتن عکس‌هایی با ثبات بیشتر بهره می‌گیرد.

Galaxy A70 620x438 - سامسونگ گلکسی ای 70 اس به یک دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

پیش از این بیشترین رقم مگاپیکسل دوربین‌های اسمارت فون‌ها ۴۸ بود که در گوشی‌های سونی، نوکیا و همچنین سامسونگ مشاهده کرده بودیم. اما سنسور جدید سامسونگ استانداردهای دنیای دوربین موبایل را تغییر خواهد داد و بالطبع انتظارات مشتریان نیز بالا خواهد رفت.

گلکسی ای ۷۰ اس نسخه‌ای آپدیت شده از ای ۷۰ خواهد بود، بنابراین در برخی مشخصات ممکن است شبیه با برادر بزرگترش باشد. ای ۷۰ مجهز به نمایشگر ۶٫۷ اینچی از نوع Infinity-U و SuperAMOLED بوده که با کیفیت +Full HD تصاویر را نمایش می‌دهد. در نمای جلویی گوشی نیز سنسور ۳۲ مگاپیکسلی به منظور گرفتن سلفی قرار گرفته که به خوبی در طراحی ناچ مخفی شده و ظاهر گوشی را بهم نمی‌ریزد.

زیر کاپوت ای ۷۰ چیپست اسنپدراگون ۶۷۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. دوربین اصلی ای ۷۰ سه گانه بوده و از سه سنسور ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، سنسور ۸ مگاپیکسلی با f/2.2 برای ثبت تصاویر بسیار عریض با زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای و سنسور ۵ مگاپیکسلی با f/2.2 به منظور تشخیص عمق تصویر برخوردار است.

ای ۷۰ از اولین گوشی‌هایی است که به حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر تجهیز شده که این مسئله کمی حساسیت گوشی به لمس را کاهش داده است، اما با به روز رسانی نرم افزاری این مشکل حل خواهد شد. اندروید ۹ پای همراه با پوسته سامسونگ One UI رابط میان سخت افزار و نرم افزار این گوشی خواهند بود و از منبع تغذیه ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی انرژی می‌گیرند.

 

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
فراهم سازی محیط آنلاین ایمن و سالم با استفاده از وی پی ان - امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف
امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe.net به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
vpn 768x767 - امنیت سایبری با خرید وی پی ان
امنیت سایبری با خرید وی پی ان

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
خرید وی پی انی آنلاین -
نکات طلایی جهت انتخاب فیلترشکن وی پی ان باکیفیت و امن

بیش از یک سال از مسدود شدن دسترسی به نزم‌افزار‌هایی نظیر اینستاگرام و واتساپ می‌گذرد. در این بین افراد حفظ آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی و سایر کسب و کار‌هایی که در این بستر رشد کرده‌اند برای افراد تبدیل به یک دغدغه شده است. به همین دلیل خرید وی پی ان برای افراد تبدیل به یک هدف […]

ادامه مطلب