مدل ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ کوچک‌تر از آیفون اس ای ۲ خواهد بود

ایرانسیف : مدل ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ یک سورپرایز جالب از طرف اپل خواهد بود. ظاهراً این نسخه، علیرغم نمایشگر بزرگ‌تر، از بدنه‌ای کوچکتر از آیفون اس ای ۲ برخوردار است.

انتظار می‌رود اپل امسال از چهار مدل آیفون ۱۲ رونمایی کند. ارزان قیمت‌ترین مدل این خانواده،‌مدل ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ خواهد بود که گفته می‌شود احتمالاً از آیفون اس ای ۲ نیز جمع و جورتر است. آیفون اس ای جدید از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی برخوردار است و با قیمت ۳۹۹ دلاری عرضه می‌شود. هرچند این مدل ارزان قیمت از همان چیپست آیفون ۱۱ که با قیمت ۶۹۹ دلاری عرضه می‌شود قدرت می‌گیرد، یک دوربین در پشت، یک کلید فیزیکی هوم به جای Face ID و بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب برخوردار است. بنابراین کاربرانی که قصد خرید این گوشی را دارند نه برای ظاهر، بلکه برای مشخصات فنی چنین مدلی را برمی‌گزینند. اما احتمالاً اپل به زودی طرفدارانش را شگفت زده خواهد کرد.

یک یوتیوبر مشهور با نام کاربری EveryApplePro ویدیویی را منتشر کرده که در آن آیفون اس ای جدید را در کنار یک رندر مبتنی بر فایل CAD آیفون ۱۲ ۵.۴ اینچی اپل قرار داده است و نشان می‌دهد که آیفون جدید اپل علیرغم در اختیار داشتن یک نمایشگر بزرگ‌تر، ابعاد کلی کوچک‌تری را ارائه می‌کند. همانطور که گفته شد، آیفون اس ای از بدنه‌ی قدیمی آیفون ۸ استفاده می‌کند و این بدان معناست که حاشیه‌های بزرگی در اطراف نمایشگر آن وجود دارد و یک کلید هوم را نیز می‌توان در زیر آن یافت. این درحالیست که آیفون ۱۲ به حاشیه‌های بسیار باریک و یک ناچ حتی کوچک‌تر از آنچه در آیفون ۱۱ دیده‌ایم، در بالای آن قرار خواهد داشت.

همه‌ی مدل‌های سری iPhone 12 به نمایشگرهای OLED، چیپست جدید A14 Bionic و پشتیبانی از اتصال به شبکه ۵G مجهز هستند. قیمت پایه‌ی این سری نیز چیزی بین ۶۴۹ تا ۷۴۹ دلار خواهد بود.

ظاهراً استقبال خوب بازار از آیفون اس ای جدید، باعث شده تا اپل این فکر را کند که بازار با کمبود گوشی‌های جمع و جور باکیفیت مواجه است و یک آیفون ۵.۴ اینچی نیز می‌تواند به خوبی اثرگذار باشد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
iphone 14 - آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود
آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نه تنها پروژه آیفون SE 4 کنسل نشده، بلکه اپل می‌خواهد آن را با چهره‌ای کاملا مدرن و جدید عرضه کند خیلی زود بعد از اینکه اپل از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ خودش رونمایی کرد، گزارشی به‌دست ما رسید که نشان می‌دهد غول آمریکایی در حال توسعه یک آیفون SE جدید […]

ادامه مطلب