ورود رسمی NFT به اینستاگرام؛ آیا کاربران پولدار می‌شوند؟

اینستاگرام رسماً ورود NFT به این پلتفرم را تأیید کرد. آدام موسری می‌گوید این کار با هدف شناساندن فناوری بلاک چین به طیف گسترده‌تری از مردم است.

گروهی از سازندگان و جمع‌آوری‌کنندگان توکن‌های غیرقابل معاوضه یا همان NFT به زودی می‌توانند توکن‌های خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارند. مارک زاکربرگ مدیرعامل متا روز گذشته در یک پست اینترنتی تأیید کرد که این کمپانی مشغول تست این توکن‌ها روی پلتفرم اینستاگرام است و با عملکردی مشابه، آن را روی فیسبوک هم آزمایش خواهد کرد.

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام در یک ویدیو تأیید کرده است گروه کوچکی از کاربران آمریکایی می‌توانند NFT خود را در فید، استوری و دایرکت مسیج‌های اینستاگرام به نمایش بگذارند. این توکن‌ها دقیقاً مثل تگ کردن پروفایل و محصولات با نام “digital collectibles” مورد استفاده قرار می‌گیرند. وقتی روی تگ مربوط به توکن کلیک شود، جزئیاتی از جمله نام صاحب و خالق آن NFT به نمایش درمی‌آید.

insta nft - ورود رسمی NFT به اینستاگرام؛ آیا کاربران پولدار می‌شوند؟

موسری می‌گوید این قابلیت در ابتدا برای گروه کوچکی از کاربران فعال خواهد بود و اینستاگرام می‌خواهد همچنان به تحقیق کردن ادامه دهد. کریستین پای، سخنگوی کمپانی متا می‌گوید توکن‌های NFT ساخته شده در شبکه‌های بلاک چین اتریوم و پلیگون توسط اینستاگرام پشتیبانی خواهند شد. به زودی توکن‌های Solana و Flow نیز به این فهرست اضافه می‌شوند.

مدیرعامل اینستاگرام معتقد است پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل معاوضه توسط اینستاگرام می‌تواند این فناوری را به طیف وسیع‌تری از مردم بشناساند. البته اینستاگرام اولین پلتفرمی نیست که این کار را انجام می‌دهد. ژانویه گذشته توییتر نیز استفاده از توکن‌های NFT به عنوان تصویر پروفایل شش ضلعی را به پلتفرم خود اضافه کرده بود. این توکن‌ها در اینستاگرام نیز شش ضلعی خواهند بود.

کمپانی‌های بزرگ و افراد مشهور گرایش شدیدی به NFT پیدا کرده‌اند و همین باعث کاهش عرضه و افزایش تقاضا در این بازار شده است. به گزارش وال استریت ژورنال، فروش NFT نسبت به سپتامبر گذشته با کاهش همراه بوده است.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
snip 14010423201253 min - قابلیت انتشار پست های اختصاصی برای فالوورهای ویژه به اینستاگرام اضافه شد
قابلیت انتشار پست های اختصاصی برای فالوورهای ویژه به اینستاگرام اضافه شد

قابلیت جدید اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا برخی پست هایشان را فقط برای فالوورهای ویژه خود به نمایش بگذارند پس از ارائه اشتراک‌های پولی برای تولیدکنندگان محتوا در اوایل سال جاری، اینستاگرام امروز از ویژگی‌های بیش‌تری برای ارتقای تجربه کاربری و رقابت بهتر با توییتر در این زمینه رونمایی کرد. آدام موسری، مدیرعامل […]

ادامه مطلب
Instagram Copy - آپدیت جدید اینستاگرام، تمام کاربران را به فروشنده‌های آنلاین تبدیل می‌کند
آپدیت جدید اینستاگرام، تمام کاربران را به فروشنده‌های آنلاین تبدیل می‌کند

اینستاگرام در آپدیت جدید میزبان قابلیت مهمی خواهد بود که می‌تواند کاربرد این پلتفرم را برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ به طور کلی تغییر دهد و کاربران این پلتفرم را به فروشنده‌های آنلاین تبدیل کند. در سال‌های اخیر، اینستاگرام تغییرات بسیار زیادی داشته و به مرور به شبکه اجتماعی مفیدترین برای کسب و […]

ادامه مطلب
whatsapp 1 1 - واتس اپ چت کردن با شماره‌های جدید را آسان‌تر می‌کند
واتس اپ چت کردن با شماره‌های جدید را آسان‌تر می‌کند

قابلیت جدیدی در حال اضافه شدن به چت واتس اپ است تا کاربران راحت‌تر بتوانند یک گفتگو را با شماره‌های ناموجود در فهرست مخاطبان خود، آغاز کنند. به گزارش WABetaInfo، واتس اپ روی قابلیتی کار می‌کند که به شما اجازه می‌دهد به طور مستقیم از درون یک چت، آغازگر چت دیگری با یک شماره جدید […]

ادامه مطلب