گلکسی بادز لایو ،‌ایرفون لوبیایی شکل سامسونگ معرفی شد

ایرانسیف : ایرفون لوبیایی شکل سامسونگ گلکسی بادز لایو – Samsung Galaxy Buds Live با طراحی مبتکرانه و عمر باتری ۲۸ ساعته رونمایی شد.

رویداد آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ میزبان یک مهمان جذاب بود. شرکت فناوری کره‌ای در این رویداد از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰، گوشی انعطاف‌پذیر گلکسی زد فولد و تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۷ رونمایی کرد. اما در کنار آن‌ها شاهد رونمایی از نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ نیز بودیم. ایرفون لوبیایی شکل سامسونگ گلکسی بادز لایو به عنوان رقیب منحصر به فرد ایرپادز پرو اپل برای رقابت در بازار هدفون‌های بی‌سیم واقعی معرفی شد.

سامسونگ گلکسی بادز لایو ؛ رقیب جدید ایرپادز پرو اپل

گلکسی بادز لایو، هدفون بی‌سیم واقعی (TWS) جدید شرکت سامسونگ است که با طراحی کاملاً متفاوت نسبت به گلکسی بادز اصلی پا به عرصه خواهد گذاشت. معتبرترین شرکت حوزه فناوری موبایل کره‌ای طراحی متمایزی از نسل اول گلکسی بادز را برای نسخه جدید آن به نام بادز لایو در نظر گرفته تا در هنگام استفاده، به درست‌ترین شکل ممکن داخل گوش شما قرار بگیرد. البته این عجیب بودن در طراحی می‌تواند باعث گیج شدن کاربران در استفاده از گوشی‌های این هدفون نیز شود که البته سامسونگ آن‌ها را با یک اپلیکیشن نرم افزاری همراهی خواهد کرد. اگرچه گوش دادن به موسیقی با این ایرفون بی‌سیم جذاب است، اما برای مکالمات خود نیز می‌توانید به خوبی روی آن حساب کنید. چرا که Samsung Galaxy Buds Live از فناوری حذف نویز فعال برای حذف کردن تمام صداهای محیط بهره می‌برد تا با ترکیبی از قرارگیری صحیح در داخل گوش و طراحی ارگونومیک خود،‌ بتواند بهترین کیفیت صوتی را در مکالمات شما ارائه کند.

اسپیکرهای ۱۲ میلی‌متری و ۳ میکروفون

گوشی‌های این هدفون از اسپیکرهای ۱۲ میلی‌متری برخوردارند و به طور کلی ۳ میکروفون را در اختیار شما قرار می دهد. هر گوشی آن ۵.۶ گرم وزن دارد و دارای کنترل لمسی است. یک کیس شارژ بی‌سیم نیز به همراه این هدفون در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید برای نگهداری یا شارژ بادز لایو از آن استفاده کنید. کیس شارژ این هدفون همرنگ گوشی‌ها خواهد بود. دو نشانگر LED نیز برای مشاهده‌ی وضعیت شارژ گوشی‌ها در آن تعبیه شده است. یکی از این نشانگرها را می‌توان در قسمت بیرونی کیس و دیگری در بین محل قرارگیری ۲ گوشی مشاهده کرد.

عمر باتری ۲۸ ساعتی

بادز لایو با یک بار شارژ کامل می‌تواند ۷ ساعت و نیم بدون وقفه روشن بماند. البته این مدت با صرف نظر از فعال‌سازی قابلیت حذف نویز به دست خواهد آمد. در صورتی که حذف نویز به حالت فعال درآید، این مدت به ۵ ساعت و نیم کاهش پیدا می‌کند. همچنین با استفاده از کیس شارژ نیز می‌توانید این مدت را به ۲۸ ساعت شارژدهی افزایش ببخشید.

اپلیکیشن Galaxy Wearable

برای استفاده از این ایرفون بی‌سیم می‌توانید اپلیکیشن Galaxy Wearable سامسونگ را روی گوشی خود نصب کنید. این اپلیکیشن به جز اندروید، برای پلتفرم آی‌او‌اس نیز در دسترس قرار دارد. شما از طریق این اپلیکیشن قادر خواهید بود قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را خاموش و روشن کنید.

این اپلیکیشن علاوه بر این می‌تواند گزینه‌های شخصی‌سازی نرم افزاری مختلف دیگری را نیز برای استفاده از گلکسی بادز Live در اختیار شما بگذارد. از جمله این گزینه‌ها می‌توان به تنظیمات اکولایزر صدا، گزینه‌های کنترل لمسی روی گوشی‌ها و امکان پیدا کردن ایربادهای گم شده اشاره کرد. کنترل لمسی روی گوشی‌ها، به صورت پیشفرض برای فعال یا غیرفعال کردن قابلیت حذف نویز استفاده می‌شود. ضمناً با توجه به ظاهر منحصر به فردی که این هدفون بی‌سیم دارد، سامسونگ تصمیم گرفته راهنمای استفاده و قرارگیری بادز لایو در داخل گوش را نیز توسط این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار دهد.

قیمت گلکسی بادز لایو

سامسونگ قصد دارد ایرفون بی‌سیم واقعی گلکسی بادز Live را با قیمت ۱۶۹ دلاری، در دو رنگ مشکی و سفید و همچنین برنزی که رنگ ویژه محصولات سال ۲۰۲۰ سامسونگ است، وارد بازار کند. این هدفون‌ها توسط برند AKG تقویت و تنظیم می‌شوند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب