یورش مردم به فروشگاه های اپل برای خرید آیفون ۱۴

آیفون ۱۴ – iPhone 14 بالاخره در سراسر جهان عرضه شده است و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، مردم برای خرید آن به فروشگاه های اپل یورش برده‌اند.

امروز ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) ۳ مدل از ۴ مدل آیفون ۱۴ در دسترس عموم قرار گرفتند. اولین نسخه‌ها از مدل‌های استاندارد، پرو و پرو مکس آیفون ۱۴ به فروشگاه‌های اپل در سراسر دنیا راه پیدا کرده‌اند و همان‌طور که انتظار می‌رفت، مردم برای خرید آن‌ها یورش برده‌اند. مدل جدید پلاس که امسال به خانواده آیفون اضافه شد، کمی دیرتر در ماه اکتبر (مهر تا آبان) به دست مشتریان خواهد رسید.

All iPhone 14 Models at Apple Store - یورش مردم به فروشگاه های اپل برای خرید آیفون ۱۴

اپل به رسم همیشه تصاویر اولین مشتریانی که شانس دستیابی به iPhone 14 را پیدا کرده‌اند، در وب‌سایت رسمی خود به اشتراک گذاشته است. علاوه بر گوشی هوشمند جدید این شرکت آمریکایی، دو محصول جدید دیگر آن یعنی اپل واچ سری ۸ و اپل واچ SE 2 از امروز در سراسر جهان عرضه شده‌اند.

People Storimg Apple Stores for iPhone 14 2 - یورش مردم به فروشگاه های اپل برای خرید آیفون ۱۴

شرکت اپل طی رویداد مورد انتظار Far Out در ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) سری گوشی‌های آیفون ۱۴، اپل واچ سری ۸، اپل واچ SE 2 و ایرپادز پرو ۲ را معرفی کرد. آیفون ۱۴ پلاس و اپل واچ اولترا دو محصول متفاوت از محصولات همیشگی کوپرتینویی‌ها بودند. مدل پلاس آیفون جدید به عنوان جایگزینی برای مدل مینی سال گذشته ارائه شده است و اپل واچ اولترا هم که گران‌ترین ساعت هوشمند اپل تاکنون به شمار می‌رود، اپل واچ را یک قدم جلوتر می‌برد. نهایتاً گفتنی است که اپل واچ اولترا و ایرپادز پرو ۲ کمی دیرتر در ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) روانه بازار خواهند شد.

People Storimg Apple Stores for iPhone 14 4 - یورش مردم به فروشگاه های اپل برای خرید آیفون ۱۴
یورش مردم برای خرید گوشی جدید آیفون ۱۴

پیش‌خرید گوشی‌های آیفون ۱۴ در ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) رسماً شروع شد اما به جز برخی از منتقدان حوزه فناوری، فرصت در دست گرفتن جدیدترین گوشی پرچمدار اپل نصیب هیچ‌کس نشده بود.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
apple smart ring - حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند
حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند

حلقه هوشمند اپل جدیدترین گجت این کمپانی است که گزارش‌هایی از توسعه آن شنیده می‌شود. اینجا با امکانات و طراحی اسمارت رینگ اپل بیشتر آشنا شوید. حق اختراعی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل مشغول کار روی یک حلقه هوشمند برای کنترل از راه دور دستگاه‌های این شرکت آمریکایی است. چندین سال از اولین باری […]

ادامه مطلب
s22 ultra display - صفحه نمایش گلکسی S23 اولترا، آیفون 14 پرو را به زیر می‌کشد
صفحه نمایش گلکسی S23 اولترا، آیفون ۱۴ پرو را به زیر می‌کشد

بر اساس یک شایعه جدید، صفحه‌ نمایش گلکسی S23 اولترا سامسونگ می‌تواند در حداکثر سطح روشنایی، آیفون ۱۴ پرو را پشت سر بگذارد. علی‌رغم گزارش‌ها مبنی بر عدم تغییرات عمده در سری گلکسی S23 اولترا نسبت به نسل پیشین، اما هم‌چنان به نظر می‌رسد که پرچم‌دار آینده سامسونگ با سورپرایزهای جالبی همراه خواهد بود. طبق […]

ادامه مطلب