۰ تا ۱۰۰ اسرار فیلتر شکن اسنپ چت | iransafevpn

با توجه به محدودیت های اعمال شده علیه کشورمان، ایران، بسیاری از نرم افزار ها و وب سایت ها برای استفاده ایرانیان فیلتر شده اند و از دسترس کاربران ایرانی خارج شده اند. این اتفاق برای بسیاری از کاربران آزار دهنده و اذیت کننده است. کاربران ایرانی برای دور زدن این محدودیت ها و فیلتر های موجود بر روی نرم افزار ها و وب سایت ها به استفاده از وی پی ان ها و سرور های مختلف روی آورده اند. برای استفاده از برخی از این سرور ها و وی پی ان ها باید هزینه های مختلفی پرداخت شود اما وی پی ان هایی نیز وجود دارد که برای استفاده از آن ها نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. از جمله این فیلترشکن ها، فیلتر شکن اسنپ چت است برای آشنایی با این فیلتر شکن تا انتها با وی پی ان رسلرز همراه باشید.

قبل از هر چیز برای اینکه بدون دنیای پشت پرده وی پی ان رایگان چیه مقاله زیر رو بخونید :

دانلود فیلتر شکن اسنپ چت

با توجه به هزینه بالای سرور های وی پی اس و وی پی ان برایتان سوال نیست که چرا صاحبان و شرکت های مالک این وی پی ان ها آن ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهند؟

استفاده از وی پی ان های رایگان برای کاربران معایب زیادی دارد و در برخی موارد می تواند بسیار خطر ساز نیز باشد. در ادامه به برخی از خطرات موجود در استفاده از وی پی ان های رایگان اشاره خواهیم نمود.

از دست دادن امنیت و تحت نظر قرار گرفتن کاربران

یکی از اصلی ترین خطراتی که کاربرانی که از وی پی ان های رایگان استفاده می کنند را تهدید می کند، از دست دادن امنیت و همچنین در دسترس قرار گرفتن اطلاعات کاربری آن ها است. اما نکته قابل توجه این است که یکی از هدف های استفاده از وی پی ان خارج شدن از محدوده کنترل شده و عدم دسترسی عوامل خارجی است اما با استفاده از وی پی ان های رایگان بسیاری از اطلاعات کاربری شما، دیتا های مختلف و حتی تاریخچه جستجو شما نیز در دسترس خواهد بود.

استفاده از فیلتر شکن ها می توان با توجه به کاربردی بودن آن ها بسیار پر خطر نیز باشد، پس باید در نظر داشته باشید که با استفاده از وی پی ان های رایگان می توانید به خود خساراتی جبران ناپذیر را وارد کنید که در برخی موارد می تواند غیر قابل جبران باشد.

افزایش مصرف اینترنت

حتماً در هنگام استفاده از فیلترشکن ها با تبلیغات مختلفی که برای شما نمایش داده می شود روبرو شده اید. این تبلیغات ها برای درآمد زایی فیلتر شکن ها است اما برای کاربران هیچ سودی ندارد و تنها باعث بالا رفتن مصرف اینترنت آن ها خواهد شد و تنها راه خلاصی از این تبلیغات دائمی، خرید نسخه پولی و به اصطلاح پریمیوم فیلتر شکن ها است که خب نیاز به هزینه دارد.

سرعت پائین در دانلود و آپلود

با توجه به هزینه بالای ارائه آی پی های مختلف به کاربران، وی پی ان ها آی پی ها را به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار می دهد که این خود می تواند بسیار خطر ساز باشد اما یکی از معایب این حالت، پائین آمدن سرعت دانلود و آپلود است. طبیعتا با توجه به تعداد بالای کاربرانی که از یک آی پی استفاده می کنند، در برخی از ساعت ها و روز ها ممکن است افت سرعت به صورت محصوص قابل مشاهده باشد. برای حل این مشکل باید سخت افزار و نرم افزار سرور ها ارتقا پیدا کند که امری هزینه بر است و اگر این ارتقا صورت بگیرد صد در صد دلیلی برای ارائه رایگان آن به کاربران وجود ندارد.

افزایش مصرف باتری و کاهش عمر باتری

حتماً به این نکته توجه کرده اید که با فعال نمودن فیلتر شکن های رایگان بر روی تلفن همراه و دیوایس های خود به صورت قابل توجهی مصرف باتری دیوایس و یا تلفن همراهتان افزایش می یابد. این نکته برای افرادی که می خواهند به طور دائم از فیلتر شکن ها استفاده کنند، بسیار آزار دهنده است. فیلتر شکن ها برای تغییر آی پی باید از تونل ها و کانکشن هایی استفاده کنند تا وی پی ان بتواند به صورت کامل و درست کار کند. به همین منظور است که با فعال نمودن وی پی ان بر روی دیوایس های خود مخصوصاً تلفن های همراه، با افازیش چشم گیر مصرف باتری روبرو می شوید.

استفاده فیلتر شکن اسنپ چت از دیوایس شما به عنوان یک واسط

بسیاری از وی پی ان ها و فیلتر شکن های رایگانی مانند همین فیلتر شکن اسنپ چت که در دسترس کاربران است، از دیوایس ها و تلفن های همراه کاربران به عنوان واسط برای انجام اعمال و امور دور از باور استفاده می کنند. امروزه حتماً نام ماینر ها و استخراج کننده های ارز دیجیتال را شنیده اید که با استفاده از آن ها می توان ارز های دیجیتال مختلف مانند بیت کوین را استخراج کرده و به کیف پول خود اضافه نمود.

ماینر چیست ›

برخی از فیلتر شکن های رایگان مانند همین فیلتر شکن اسنپ چت با دسترسی به سخت افزار و تمام امکانات دیوایس شما می توانند از آن برای استخراج ارز های دیجیتال استفاده کنند. شاید برای شما کمی عجیب و دور از ذهن به نظر بیاید که با استفاده از یک دیوایس این امر ممکن نیست. اما در نظر بگیرید که با نصب نرم افزار فیلتر شکن رایگان بر روی تعداد بالایی از دیوایس ها، می توان با انجام هماهنگ و استفاده از سخت افزار تمام دیوایس ها به ماین کردن و یا استخراج ارز های دیجیتال پرداخت.

با توجه به توضیحات بالا و با استفاده از سخت افزار دیوایس شما، باعث افت سرعت دیوایس و افزایش دما دیوایس و در گذر زمان فرسوده شدن دیوایس شما می شود که می تواند بسیار خطرناک و اذیت کننده باشد.

کلام آخر

فیلتر شکن ها اسنپ چت و فیلتر شکن های رایگان از این قبیل، اولین راه حلی است که به ذهن کاربران برای دور زدن فیلتر ها می رسد. اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که با توجه به معایبی که استفاده از فیلتر شکن های رایگان مانند فیلتر شکن اسنپ چت دارد؛ بهتر است برای انجام امور خود و با هزینه پائین اقدام به خرید سرور های معتبر از سایت وی پی ان رسلرز کنید که علاوه بر سرعت و پایداری، دارای امنیت بالایی است که با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
فراهم سازی محیط آنلاین ایمن و سالم با استفاده از وی پی ان - امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف
امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe.net به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
vpn 768x767 - امنیت سایبری با خرید وی پی ان
امنیت سایبری با خرید وی پی ان

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
خرید وی پی انی آنلاین -
نکات طلایی جهت انتخاب فیلترشکن وی پی ان باکیفیت و امن

بیش از یک سال از مسدود شدن دسترسی به نزم‌افزار‌هایی نظیر اینستاگرام و واتساپ می‌گذرد. در این بین افراد حفظ آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی و سایر کسب و کار‌هایی که در این بستر رشد کرده‌اند برای افراد تبدیل به یک دغدغه شده است. به همین دلیل خرید وی پی ان برای افراد تبدیل به یک هدف […]

ادامه مطلب