سامسونگ تامین کننده نمایشگرهای OLED آیفون ۱۴ پرو اپل خواهد بود

طبق آخرین شایعات، تامین نمایشگرهای OLED برای آیفون ۱۴ پرو اپل مانند نسل گذشته، برعهده رقیب دیرینه این شرکت، یعنی سامسونگ خواهد بود.

با نزدیک‌تر شدن به موعد رونمایی محصولات جدید اپل در ماه سپتامبر، این شرکت سخت در حال تدارک و آماده‌سازی این رویداد برای عرضه سری آیفون ۱۴ است. در این سری شاهد تغییرات قابل توجهی در طراحی خواهیم بود و برای اولین بار، مدل‌های مختلف از نسل ۱۴ آیفون، با سخت‌افزارهای متفاوتی عرضه خواهند شد. اکنون، شایعاتی پیرامون نمایشگرهای OLED آیفون ۱۴ پرو شکل گرفته که به‌نقل از راس یانگ، مدیرعامل DSCC از تامین آن توسط رقیب دیرینه، یعنی سامسونگ خبر می‌دهد.

سامسونگ و اپل، با وجود رقابت شانه‌ به شانه، از نقطه‌نظر تجاری، چند سالی است که با یکدیگر شراکت دارند. سامسونگ در طول این مدت، به‌عنوان تامین‌کننده‌ای کلیدی برای اپل، به‌خصوص در زمینه فناوری‌های نمایشگر مطرح بوده است. ظاهرا این غول کره‌ای مجددا، تامین‌کننده انحصاری نمایشگرهای OLED برای آیفون ۱۴ پرو خواهد بود.

جمعه گذشته، راس یانگ یک نظرسنجی در اکانت توییتر خود منتشر شد و از کاربران پرسید که کدام‌یک از مدل‌های iPhone 14 به نمایشگرهای اولد سامسونگ مجهز خواهند شد. در پاسخ، اکثریت قریب به اتفاق گزینه آیفون ۱۴ پرو مکس را انتخاب کردند. پس از آن، یانگ اظهار داشت که پیش‌بینی شرکت‌کنندگان اشتباه بوده، زیرا این آیفون ۱۴ پرو است که به‌طور انحصاری از صفحه‌نمایش OLED ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد. گفتتی است که دیگر مدل‌های نسل ۱۴ آیفون، به نمایشگرهای ساخت ال‌جی و BOE مجهز خواهند شد.

اپل قرار است در نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار خود، یک مدل آیفون ۱۴ وانیلی به همراه نسخه جدید آیفون ۱۴ مکس را معرفی کند که احتمالا با هدف جایگزینی با سری مینی و نمایشگری با ابعاد نسخه پرو عرضه خواهد شد.

طبق گزارش ITHome، بین ۲۰ تا ۲۵ درصد از سفارشات نمایشگرهای آیفون ۱۴ از سوی BOE تامین خواهد شد. صفحه‌نمایش آیفون ۱۴ مکس نیز به‌طور مشترک از ال‌جی و سامسونگ دریافت خواهند شد. ال‌جی احتمالا وظیفه تامین تنها یک سری از نمایشگرهای LTPO آیفون ۱۴ را برعهده خواهد داشت. در سال گذشته نیز، سامسونگ تامین‌کننده پنل‌های LTPO در آیفون ۱۳ و ۱۳ پرومکس به‌شمار می‌رفت.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
هوش مصنوعی جای صفحه Settings گوشی‌ها را می‌گیرد

سامسونگ در اقدامی انقلابی، در تلاش است هوش مصنوعی را جایگزین بخش تنظیمات (Settings) کند؛ اما این دقیقاً چطور ممکن می‌شود؟ ادغام هوش مصنوعی با سیستم عامل گوشی های موبایل رفته‌رفته عمیق‌تر می‌شود. تاکنون قابلیت‌هایی نسبتاً ساده مثل ترجمه همزمان و خلاصه‌سازی متون به گوشی‌ها راه پیدا کرده‌اند، ولی گزارشی حکایت از این دارد که سامسونگ، غول فناوری […]

ادامه مطلب
نخستین تغییرات ظاهری آیفون ۱۷ لو رفت؛ رنگ‌بندی جدید و جذاب مدل Pro

جدیدترین شایعات در خصوص آیفون ۱۷ – iPhone 17 به تغییرات ظاهری این گوشی و رونمایی آن‌ها در سه پرده رنگ جدید خبر می‌دهند. با این که مدت نسبتا کوتاهی از رونمایی سری پرچمداران آیفون ۱۶ اپل می‌گذرد، اما بازار شایعات در خصوص نسل بعدی این پرچمداران به‌شدت داغ است. تا کنون اخبار متفاوتی در خصوص سری آیفون […]

ادامه مطلب
افشای مشخصات آیفون SE 4؛ انقلاب ارزان قیمت اپل

مشخصات فنی آیفون SE 4 اپل فاش شد. این گوشی که از آن با نام آیفون اس ای ۲۰۲۵ هم یاد می‌شود، می‌تواند انقلاب ارزان قیمت اپل لقب بگیرد. از زمان معرفی آیفون SE 3 در سال ۲۰۲۲، شایعات درباره مدل بعدی، یعنی آیفون SE 4 یا همان آیفون SE 2025، به شدت داغ شده […]

ادامه مطلب