نکات مثبت و منفی استفاده از VPN های ارزان

در مطلب گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G با تراشه اگزینوس ۹۸۲۵ در GeekBench قرار گرفت کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ایرانسیف : یافتن VPN هایی جهت خرید که هم ارزان باشند و هم کیفیت خوبی داشته باشند کار دلهره آوری است. اگر شما نکات مثبت و منفی استفاده از VPN های رایگان را بخاطر داشته باشید، ممکن است قادر به پیدا کردن یک VPN که تعادل مناسبی از عملکرد و قمیت داشته باشد را پیدا کنید.

VPN ارزان چیست؟

یک VPN فرآیندی از تونلینگ اتصال از کامپیوتر یا دستگاه های دیگر از طریق یک سرور از راه دور و پس از آن به شبکه جهانی وب است. همانطور که داده های شما از طریق سرور از راه دور منتقل می شوند، کامپیوتر یا دستگاه شما یک آدرس IP جدید اختصاص می دهد که بر اساس موقعیت مکانی سرور از راه دور است. وقتیکه آدرس IP جدید به شما اختصاص یافت، سرور داده های شما را قبل از انتقال به شبکه جهانی رمزگذاری می کند. این رمزگذاری جاسوسی، ردیابی و سرقت روی فعالیت های شما را مشکل می سازد.

ارزش انتخاب و دسترسی به VPN های رایگان

وقتی تصمیم میگیرید که کدام VPN ارزان ممکن است بهترین مورد برای رفع نیاز های شما باشد، این مهم است که در نظر بگیرید چگونه می خواهید از VPN که دارید استفاده کنید. اگر فقط امنیت را در طول مرور وب سایت ها می خواهید یا تمایل دارید به تماشای برنامه هایی از کشورهای دیگر همچون بریتانیا یا ایالات متحده بپردازید، ممکن است انتخاب ارائه دهندگان ارزان را به خرید VPN کریو ترجیح دهید. اگر استفاده از خرید vpn را برای کارهای دیگری مانند دور زدن فایروال های کشورهای خاص و این چنین مواردی می خواهید، ممکن است نیاز به ارائه دهندگان VPN گران قیمت تر داشته باشید به منظور اینکه از قابلیت اطمینان سرویس آنها مطمئن شوید. VPN های ارزان تعداد سرورهای محدودی دارد و حتی برخی از آنها مقدار پهنای باند را برای استفاده ماهیانه شما محدود می کنند.

مقدار در دسترسی از سرورها تعیین می کند که چطور یک خرید vpn ارزان در طول زمان اوج مصرف عمل می کند، اگر شما باید از ارزانترین VPN استفاده کنید، باید زمان مصرف خود را در حدود زمان بلقوه اوج ترافیک قرار دهید تا از سرویس ضعیف دوری کنید.

امنیت و گزارش گیری VPN های ارزان

به صورت طبیعی، خرید آنلاین VPN ها برای شما امنیت بیشتری از مرور ساده وب با استفاده از فایروال های معمولی کامپیوتر فراهم می کند. اغلب خرید vpn ها رمزگذاری ۱۲۸ بیتی دارند و به طور متداول از پروتکل های PPTP یا OpenVPN استفاده می کنند. بسیاری از آنها به طور پیش فرض OpenVPN را ارائه می دهند زیرا این امن ترین پروتکل است و بهترین گزینه برای حفاظت ار حریم خصوصی است. اگر امنیت بیشتر از استاندارد نیاز دارید، بسیاری از ارائه دهندگان توانایی ارتقاء به رمزگذاری ۲۵۶ بیتی و بیشتر را دارند اما اغلب هزینه بالاتری دارد.

یکی دیگر از بخشهایی که باید در خاطر داشته باشید این است که چه مقدار از فعالیت شما را ارائه دهنده VPN گزارش می کند، برخی از ارائه دهندگان چیزی به جز اطلاعات پرداخت را نگه نمی دارند، برخی دیگر گزارش ورود و خروج شما به سرویس VPN را ثبت می کنند، در حالیکه بسیاری از ارائه دهندگان گزارشی از سایت هایی را که شما در طول اتصال دسترسی داشته را نگه می دارند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
فراهم سازی محیط آنلاین ایمن و سالم با استفاده از وی پی ان - امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف
امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe.net به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
vpn 768x767 - امنیت سایبری با خرید وی پی ان
امنیت سایبری با خرید وی پی ان

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
خرید وی پی انی آنلاین -
نکات طلایی جهت انتخاب فیلترشکن وی پی ان باکیفیت و امن

بیش از یک سال از مسدود شدن دسترسی به نزم‌افزار‌هایی نظیر اینستاگرام و واتساپ می‌گذرد. در این بین افراد حفظ آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی و سایر کسب و کار‌هایی که در این بستر رشد کرده‌اند برای افراد تبدیل به یک دغدغه شده است. به همین دلیل خرید وی پی ان برای افراد تبدیل به یک هدف […]

ادامه مطلب