تصاویر و قیمت گلکسی بادز ۲ لو رفت

در آستانه برگزاری رویداد گلکسی Unpacked سامسونگ، تصاویر و قیمت گلکسی بادز ۲ – Galaxy Buds2 روی سایت آمازون فرانسه قرار گرفت.

آمازون قیمت سامسونگ گلکسی بادز ۲ را ۱۴۹.۹۹ یورو درج کرده که معادل ۱۷۶ دلار است. رنگ‌های قابل انتخاب هم مشکی، سفید و سبز هستند.

این محصول، ابعاد ۵۰ در ۵۰ در ۲۸ میلی‌متری، وزن ۵۱.۵ گرمی و طراحی ارگونومیک دارد. از حذف نویز فعال (ANC) و صدای فراگیر هم پشتیبانی می‌کند

تمام تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمندی که با اندروید ۷ یا بالاتر کار می‌کنند و بیش از ۱.۵ گیگ رم دارند، با گلکسی بادز ۲ سازگار هستند. دستگاه‌های مبتنی بر iOS 10 یا بالاتر را هم باید به این فهرست اضافه کنیم.

مشخصات فنی گلکسی بادز ۲

بر اساس اطلاعات لو رفته، هر یک از بادها یک باتری ۶۱ میلی آمپر ساعتی دارند. کیس شارژ نیز دارای یک باتری ۴۷۲ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. با ANC روشن و در حضور کیس شارژ، دوام باتری ۱۸ ساعته خواهید داشت و با خاموش کردن ANC، این زمان به ۲۸ ساعت افزایش خواهد یافت.

سامسونگ گلکسی بادز ۲ به یک جفت درایور ۱۱ میلی‌متری مجهز خواهد بود؛ متشکل از یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و یک توییتر ۶.۵ میلی‌متری!

از دیگر امکانات آن باید به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲، صدای محیطی، ۳ میکروفون و تاییدیه IPX7 برای مقاومت در برابر آب اشاره کنیم.

این گجت در کنار گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ روز بیستم مرداد معرفی خواهد شد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
Samsung galaxy flagships - سامسونگ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران دو نسل از پرچمداران منتظرش بودند!
سامسونگ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران دو نسل از پرچمداران منتظرش بودند!

سامسونگ مشغول کار روی قابلیتی است که پرچمداران دو نسل قبلی سری گلکسی در انتظارش هستند. قابلیتی که دنیای ارتباطات را متحول می‌کند. با پشتیبانی رسمی اندروید ۱۵ از اتصال ماهواره‌ای، به نظر می‌رسد اکثر گوشی‌های اندرویدی رده بالا به زودی صاحب این قابلیت خواهند شد؛ اما فعلا اینطور به نظر می‌رسد که گوگل پیکسل […]

ادامه مطلب
galaxy s24 fe colors - رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد
رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

افشاگران، رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ را فاش کردند. گلکسی اس ۲۴ اف ای، یک پرچمدار اقتصادی اندرویدی با طراحی مشابه S24 معمولی است. براساس گزارش جدیدی که راس یانگ، تحلیلگر شناخته شده حوزه نمایشگرها منتشر کرده، سامسونگ همچنان در حال کار بر روی گلکسی S24 FE است که انتظار می‌رود در اواخر سال جاری […]

ادامه مطلب
Samsung galaxy s24 ultra - تغییرات طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا فراتر از انتظار خواهد بود
تغییرات طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا فراتر از انتظار خواهد بود

سامسونگ طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا خود را دست‌خوش تغییرات مهمی می‌کند. اگر حاشیه نوک تیز Galaxy S24 Ultra را نمی‌پسندید، خبر خوبی برایتان داریم. گزارش تازه‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند تغییرات زیادی در انتظار طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ است. غول کره‌ای ظاهرا به این جمع‌بندی رسیده که لبه‌های تیز را از […]

ادامه مطلب