سامسونگ با یک آپدیت، محدودیت عملکرد گلکسی S22 در بازی ها را برداشت

سامسونگ با انتشار یک آپدیت، محدودیت عملکرد گلکسی S22 در بازی ها را برداشته است. بسیاری از کاربران از کندی گوشی خود حین گیمینگ گله داشتند.

چند سالی است که سامسونگ سرعت گوشی‌هایش را برای کاهش مصرف باتری و مدیریت دما کند می‌کند. در نتیجه عملکرد گوشی‌هایش در بازی ها آنطور که باید نیست؛ زیرا عملکرد پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی گوشی از طریق سرویس Game Optimization Service و اپلیکیشن Game Booster که در پس زمینه گوشی اجرا می‌شوند کاهش پیدا می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد به خاطر همین محدودیت ها، عملکرد گوشی‌های جدید سری گلکسی S22 در گیمینگ حتی از نسل‌های قبل هم بدتر است.

ظاهراً سامسونگ صدای انتقاد کاربران را شنیده و این نقص را برطرف کرده است. این کمپانی طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده که با یک بروزرسانی نرم افزاری، محدودیت در عملکرد گوشی‌های این خانواده را برداشته است. این بروزرسانی که در حال حاضر توسط کاربران کره‌ای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ دریافت شده، می‌تواند محدودیت‌های CPU و GPU را هنگام اجرای بازی‌ها برطرف کند.

اضافه شدن حالت پرقدرت گیمینگ به Game Booster

این آپدیت، حالت جدید “Game Performance Management Mode” را به اپلیکیشن Game Booster اضافه می‌کند؛ اگر چه ما مطمئن نیستیم که آیا سامسونگ این حالت را به صورت پیش‌فرض در اپلیکیشن گیم بوستر فعال کرده یا کاربر باید آن را دستی تنظیم کند.

samsung game booster 1024x468 - سامسونگ با یک آپدیت، محدودیت عملکرد گلکسی S22 در بازی ها را برداشت

ما منتظریم ببینیم اضافه شدن این حالت چقدر می‌تواند در دنیای واقعی چه کمکی به اجرای روان‌تر بازی ها در گوشی‌های سری اس ۲۲ سامسونگ کند. ضمن اینکه این بروزرسانی در حال حاضر فقط مختص نسخه کره‌ای این گوشی‌ها منتشر شده و هنوز کاربران سایر بازارهای جهانی آن را دریافت نکرده‌اند. این بروزرسانی علاوه بر برداشتن محدودیت توان گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در اجرای بازی‌ها، عملکرد دوربین و امنیت دستگاه را هم بهبود می‌بخشد.

اگر شما هم صاحب یکی از گوشی‌های این خانواده هستید و موفق به دریافت این آپدیت جدید شده‌اید، خوشحال می‌شویم اگر تجربه گیمینگ با گوشی خود بعد از دریافت این آپدیت را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
Samsung galaxy flagships - سامسونگ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران دو نسل از پرچمداران منتظرش بودند!
سامسونگ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران دو نسل از پرچمداران منتظرش بودند!

سامسونگ مشغول کار روی قابلیتی است که پرچمداران دو نسل قبلی سری گلکسی در انتظارش هستند. قابلیتی که دنیای ارتباطات را متحول می‌کند. با پشتیبانی رسمی اندروید ۱۵ از اتصال ماهواره‌ای، به نظر می‌رسد اکثر گوشی‌های اندرویدی رده بالا به زودی صاحب این قابلیت خواهند شد؛ اما فعلا اینطور به نظر می‌رسد که گوگل پیکسل […]

ادامه مطلب
galaxy s24 fe colors - رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد
رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

افشاگران، رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ را فاش کردند. گلکسی اس ۲۴ اف ای، یک پرچمدار اقتصادی اندرویدی با طراحی مشابه S24 معمولی است. براساس گزارش جدیدی که راس یانگ، تحلیلگر شناخته شده حوزه نمایشگرها منتشر کرده، سامسونگ همچنان در حال کار بر روی گلکسی S24 FE است که انتظار می‌رود در اواخر سال جاری […]

ادامه مطلب
Samsung galaxy s24 ultra - تغییرات طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا فراتر از انتظار خواهد بود
تغییرات طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا فراتر از انتظار خواهد بود

سامسونگ طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا خود را دست‌خوش تغییرات مهمی می‌کند. اگر حاشیه نوک تیز Galaxy S24 Ultra را نمی‌پسندید، خبر خوبی برایتان داریم. گزارش تازه‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند تغییرات زیادی در انتظار طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ است. غول کره‌ای ظاهرا به این جمع‌بندی رسیده که لبه‌های تیز را از […]

ادامه مطلب