قیمت خانواده گلکسی S22 سامسونگ فاش شد؛ دردسر برای طرفداران نسخه اولترا

قیمت گلکسی S22 سامسونگ نشان می‌دهد که شرکت کره‌ای قصد افزایش قیمت گوشی‌های پرچمدارش را دارد و در این میان گلکسی اس ۲۲ اولترا بیشترین افزایش قیمت را به خود خواهد دید.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، سامسونگ قصد داشت علی‌رغم استفاده از قطعات قوی‌تر و طراحی جدید، سری گلکسی S22 را با قیمت یکسانی با سری گلکسی اس ۲۱ روانه بازار کند. هرچند با توجه به مشکلاتی که در مسیر توسعه پردازنده جدید اگزینوس ۲۲۰۰ پیش آمده و با توجه به کمبود جهانی تراشه، شرکت کره‌ای نظر خود را تغییر داده است.

قیمت سری گلکسی S22 سامسونگ

افشاگری به نام Gallox ادعا می‌‌کند که سامسونگ می‌خواهد سری گلکسی اس ۲۲ را با افزایش قیمت حداکثر ۱۰۰ دلاری نسبت به نسل قبل عرضه کند و در این میان بیشترین افزایش قیمت نیز به گلکسی اس ۲۲ اولترا مربوط خواهد شد.

  • قیمت مدل پایه گلکسی S22 در هنگام عرضه: ۸۴۹ دلار
  • قیمت مدل پایه گلکسی اس ۲۲ پلاس در هنگام عرضه: ۱۰۴۹ دلار
  • قیمت مدل پایه گلکسی S22 Ultra در هنگام عرضه: ۱۲۹۹ دلار

البته منبع منتشر کننده اعلام کرده است که این قیمت‌ها مربوط به مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی هستند؛ زیرا سامسونگ می‌خواهد حافظه داخلی پایه گوشی‌های پرچمدار خود را دو برابر کرده و از ۱۲۸ گیگابایت به ۲۵۶ گیگابایت برساند. بدین ترتیب فاصله مدل‌های پایه گوشی‌های سری گلکسی اس با آیفون ۱۳ که به حافظه پایه ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده، بیش از پیش خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا حاضرید برای ۱۲۸ گیگابایت حافظه بیشتر، ۵۰ دلار اضافه‌تر بپردازید؟ خریداران گلکسی S22 اولترا برای دریافت همین ۱۲۸ گیگابایت حافظه اضافی، باید نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا ۱۰۰ دلار بیشتر پرداخت کنند. هرچند که گوشی آنها به سری نوت شباهت خواهد داشت و از قلم استایلوس نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ چیزی که هرگز گلکسی اس ۲۱ اولترا نمی‌تواند در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
galaxy s24 fe - خبر ناامیدکننده درباره جدیدترین گوشی سامسونگ
خبر ناامیدکننده درباره جدیدترین گوشی سامسونگ

 در حالی که همه منتظر رونمایی از جدیدترین گوشی سامسونگ هستند، خبر بد و ناامیدکننده‌ای در مورد این تلفن هوشمند شنیده می‌شود. تنها چند هفته تا عرضه مورد انتظار جدیدترین گوشی سامسونگ، گلکسی S24 FE باقی مانده است. تاکنون، اخبار مثبت زیادی در مورد این مدل نسخه محبوب وجود داشته است. اما امروز خبر ناامیدکننده‌ای […]

ادامه مطلب
Galaxy S25 Ultra MAIN - سامسونگ: گلکسی اس ۲۵ با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید
سامسونگ: گلکسی اس ۲۵ با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید

سامسونگ می‌گوید گلکسی اس ۲۵ به بهترین مشخصات فنی شامل دوربین، چیپ و نمایشگر مجهز است. حالا رقبای سری S25 دقیقاً باید منتظر چه چیزی باشند؟ مدتی قبل سامسونگ طی جدیدترین رویداد آنپکد (Unpacked) از گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، گوشی‌های تاشو پرچمدار جدید خود پرده برداشت. حالا همه چشم‌ها به اس ۲۵ دوخته شده است […]

ادامه مطلب
Samsung galaxy flagships - سامسونگ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران دو نسل از پرچمداران منتظرش بودند!
سامسونگ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران دو نسل از پرچمداران منتظرش بودند!

سامسونگ مشغول کار روی قابلیتی است که پرچمداران دو نسل قبلی سری گلکسی در انتظارش هستند. قابلیتی که دنیای ارتباطات را متحول می‌کند. با پشتیبانی رسمی اندروید ۱۵ از اتصال ماهواره‌ای، به نظر می‌رسد اکثر گوشی‌های اندرویدی رده بالا به زودی صاحب این قابلیت خواهند شد؛ اما فعلا اینطور به نظر می‌رسد که گوگل پیکسل […]

ادامه مطلب