مشخصات دوربین گلکسی S22 اولترا افشا شد: پیکربندی یکسان با نسل قبلی

با وجودی که چندین ماه تا معرفی نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ فاصله داریم، از چندین هفته پیش شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آن‌ها هستیم. طبق جدیدترین اطلاعات، دوربین گلکسی S22 اولترا از پیکربندی یکسان با نسل قبلی‌اش بهره می‌برد.

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، سامسونگ در گلکسی S22 اولترا از سخت افزار دوربین گلکسی S21 اولترا استفاده خواهد کرد. بنابراین سنسور اصلی این پرچمدار ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که توسط دوربین ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم ۱۰ برابری، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۳ برابری و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود.

به نظر می‌رسد سامسونگ در نسل آینده پرچمدارهایش بیشتر روی دوربین نسخه استاندارد و پلاس آن‌ها تمرکز می‌کند و در همین راستا شاهد استفاده از دوربین جدید ۵۰ مگاپیکسلی RGBW در گلکسی S22 و S22 پلاس خواهیم بود.

Digipic S21Ultra15 1024x683 - مشخصات دوربین گلکسی S22 اولترا افشا شد: پیکربندی یکسان با نسل قبلی

در کنار این سنسور، سامسونگ پرچمدارهای آینده‌اش را به دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید هم مجهز خواهد کرد. شاید فروش نه چندان مناسب سری گلکسی S21 باعث شود سامسونگ چنین رویکردی را در قبال گوشی‌های سری گلکسی S22 در پیش بگیرد.

تا به امروز شاهد انتشار چندین گزارش درباره نسل آینده گلکسی S بوده‌ایم که برخی مشخصات آن‌ها را در اختیار ما قرار داده‌اند. برای مثال انتظار داریم گلکسی S22‌ با نمایشگر ۶.۰۶ اینچی LTPS و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، مدل پلاس با پنل ۶.۵۵ اینچی LTPS و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و در نهایت نسخه اولترا با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی LTPO و رزولوشن +QHD از راه برسد.

نمایشگر تمام مدل‌های گلکسی S22 رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهند داشت. انتظار می‌رود سامسونگ ظرفیت باتری گلکسی S22 پلاس را کاهش دهد و بجای باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نسل گذشته‌اش، با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی شویم. این احتمال وجود دارد که این محصولات از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی کنند

در نهایت در حالی که بسیاری منتظر رونمایی از تراشه جدید اگزینوس سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD هستند، گزارش‌ها از عرضه محدود این چیپ خبر می‌دهند. در حقیقت انتظار داریم سری گلکسی S22 در بسیاری از بازارها با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه شود.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
Samsung galaxy flagships - سامسونگ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران دو نسل از پرچمداران منتظرش بودند!
سامسونگ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران دو نسل از پرچمداران منتظرش بودند!

سامسونگ مشغول کار روی قابلیتی است که پرچمداران دو نسل قبلی سری گلکسی در انتظارش هستند. قابلیتی که دنیای ارتباطات را متحول می‌کند. با پشتیبانی رسمی اندروید ۱۵ از اتصال ماهواره‌ای، به نظر می‌رسد اکثر گوشی‌های اندرویدی رده بالا به زودی صاحب این قابلیت خواهند شد؛ اما فعلا اینطور به نظر می‌رسد که گوگل پیکسل […]

ادامه مطلب
galaxy s24 fe colors - رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد
رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

افشاگران، رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ را فاش کردند. گلکسی اس ۲۴ اف ای، یک پرچمدار اقتصادی اندرویدی با طراحی مشابه S24 معمولی است. براساس گزارش جدیدی که راس یانگ، تحلیلگر شناخته شده حوزه نمایشگرها منتشر کرده، سامسونگ همچنان در حال کار بر روی گلکسی S24 FE است که انتظار می‌رود در اواخر سال جاری […]

ادامه مطلب
Samsung galaxy s24 ultra - تغییرات طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا فراتر از انتظار خواهد بود
تغییرات طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا فراتر از انتظار خواهد بود

سامسونگ طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا خود را دست‌خوش تغییرات مهمی می‌کند. اگر حاشیه نوک تیز Galaxy S24 Ultra را نمی‌پسندید، خبر خوبی برایتان داریم. گزارش تازه‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند تغییرات زیادی در انتظار طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ است. غول کره‌ای ظاهرا به این جمع‌بندی رسیده که لبه‌های تیز را از […]

ادامه مطلب