آیفون تاشو اپل با پشتیبانی از Apple Pencil عرضه خواهد شد

به تازگی گزارش‌هایی از آیفون تاشو اپل منتشر شده است و احتمال می‌رود که این گوشی از قلم هوشمند اپل – Apple Pencil پشتیبانی کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل در حال کار روی یک صفحه نمایش منعطف بوده و این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد عرضه گوشی تاشو اپل باشیم. با توجه به عرضه گوشی‌های تاشو شرکت‌های مختلف، انتظار می‌رود که تا سال ۲۰۲۵ تمام گوشی‌های پرچمدار از صفحه نمایش‌های منعطف استفاده کنند.

ظاهرا اپل نمونه‌هایی از صفحه نمایش تاشو را تولید کرده و در حال انجام آزمایش‌های مختلف رو آن‌ها است. گفته می‌شود که این گوشی تاشو اپل در زمان عرضه می‌تواند رقیبی برای گوشی Galaxy Z Flip باشد، همچنین شایعه شده است که این گوشی از نظر انداز با گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس برابر خواهد بود.

foldable iphone could support apple pencil 2 620x349 1 - آیفون تاشو اپل با پشتیبانی از Apple Pencil عرضه خواهد شد

با توجه به گزارش‌های منتشر شده از Omdia، آیفون تاشو اپل از صفحه نمایش OLED با اندازه ۷.۳ یا ۷.۶ اینچ استفاده خواهد کرد، موضوع جالب توجه این است که این دستگاه از Apple Pencil نیز پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع می‌تواند باعث جلو زدن اپل از دیگر رقبا شود؛ زیرا هیچ کدام از گوشی‌های تاشو عرضه شده از قلم هوشمند پشتیبانی نمی‌کنند و دلیل آن هم این است که صفحه نمایش‌های این گوشی‌ها بسیار خش پذیر بوده و حتی با ناخن نیز خط می‌افتند.

همچنین شایعه شده است که گوشی Galaxy Z Fold 3 با یک قلم هوشمند سازگار با صفحه نمایش منعطف، عرضه خواهد شد و با توجه به اینکه صفحه نمایش تاشو اپل از شرکت سامسونگ خریداری می‌شود، این شایعه می‌تواند حقیقت داشته باشد.

با توجه به تمام گزارش‌های منتشر شده درباره گوشی تاشو اپل، این دستگاه در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و این بدان معنی است که تا دو سال دیگر شایعه‌های بسیار زیادی در رابطه با این گجت به وجود خواهند آمد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
apple smart ring - حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند
حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند

حلقه هوشمند اپل جدیدترین گجت این کمپانی است که گزارش‌هایی از توسعه آن شنیده می‌شود. اینجا با امکانات و طراحی اسمارت رینگ اپل بیشتر آشنا شوید. حق اختراعی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل مشغول کار روی یک حلقه هوشمند برای کنترل از راه دور دستگاه‌های این شرکت آمریکایی است. چندین سال از اولین باری […]

ادامه مطلب
caviar rolex daytona iphone - آیفون ۱۴ پرو طلایی مجهز به ساعت رولکس ؛ ۱۳۵ هزار دلار برای یک گوشی لاکچری؟
آیفون ۱۴ پرو طلایی مجهز به ساعت رولکس ؛ ۱۳۵ هزار دلار برای یک گوشی لاکچری؟

شرکت Caviar از محصول لاکچری دیگری رونمایی کرد؛ آیفون ۱۴ پرو مکس – iPhone 14 Pro Max که یک ساعت رولکس طلایی درون خود دارد و قیمت آن سر به فلک می‌کشد. کاویار در تبدیل محصولات روزمره به کالاهای لوکس تخصص دارد و تازه‌ترین رهاورد این شرکت روسی، یک ساعت رولکس طلایی، نصب شده روی بدنه آیفون […]

ادامه مطلب