آیفون ۱۳ پرو مکس، گلکسی S22 اولترا را در بنچمارک GeekBench له کرد

در حالی که انتظار داشتیم گوشی گلکسی S22 اولترا بتواند در بنچمارک‌ها با‌ آیفون ۱۳ پرو مکس رقابت کند؛ اما جدیدترین نتایج از شکست آن حکایت دارد.

گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ را باید یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر بازار دانست؛ اما تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در زیر قاب نسخه آمریکایی آن‌ها هنوز هم نمی‌تواند عملکردی نزدیک به تراشه A15 زیر قاب آیفون ۱۳ پرو مکس اپل را ارائه کند.

گوشی گلکسی S22 اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک گیک‌بنچ ۵ حضور پیدا کرده که نشان می‌دهد این گوشی موفق به کسب امتیاز ۳.۴۳۳ در آزمون‌های چند هسته‌ای شده است. این درحالیست که گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس با چیپست A15 Bionic خودش موفق به کسب امتیاز ۴.۶۴۷ در این آزمون‌ها شده است. نتایج در آزمون‌های تک هسته‌ای نیز به همین شکل است و در حالی که پرچمدار اپل امتیاز ۱.۷۳۵ را به نام خودش ثبت کرده، گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا امتیاز ۱.۲۳۲ را به دست آورده است.

Screenshot 20220214 015627 Chrome 1024x881 - آیفون ۱۳ پرو مکس، گلکسی S22 اولترا را در بنچمارک GeekBench له کرد

البته ما از دیدن این نتایج شگفت زده نشدیم. این نتایج کاملاً شبیه نتایجی است که چند ماه پیش از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به دست آمده بود. همچنین این نتایج اختلاف خیلی کمی نسبت به نسل گذشته دارد. اما در آن سمت چیپست A15 اپل پیشرفت بزرگی نسبت به نسل گذشته خود (A14) داشته است.

چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در مقایسه با اسنپدراگون ۸۸۸ رشد ۱۳ درصدی در آزمون‌های تک هسته‌ای و رشد ۹ درصدی در آزمون‌های چند هسته‌ای گیک‌بنچ را ثبت کرده است. این درحالیست که امتیازهای کسب شده این تراشه در بنچمارک GFXBench نسبت به نسل قبلی با رشد ۲۰ درصدی همراه خواهد بود.

ما بارها شنیده‌ایم که امتیازهای بنچمارک CPU و GPU نمی‌تواند به معنای عملکرد نهایی یک گوشی در دنیای واقعی باشد. اما در عین جال این بنچمارک‌ها می‌توانند تا حدودی قابلیت‌های یک تراشه در گیمینگ و اجرای اپلیکیشن‌های قدرتمند مثل ویرایشگران ویدیویی را به تصویر بکشند.

واحد پردازش عصبی یا همان NPU، یکی دیگر از بخش‌هایی است که چیپست‌سازها توجه ویژه‌ای به آن دارند و هر چه توان این بخش افزایش پیدا کند، قدرت گوشی در انجام وظایفی مثل پردازش صدا و تصویر بیشتر خواهد شد. واحد پردازش عصبی کوالکام که Hexagon نام دارد، در زیر قاب گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا امتیاز ۴۴۸ را در آزمون ماشین یادگیری گیک‌بنچ کسب کرده است. این امتیاز، اختلاف بسیار زیادی با ۹۴۸ امتیاز گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس در همین آزمون دارد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب