استقبال خریداران از گلکسی S22 اولترا نشان می‌دهد پایان عمر سری نوت، عاقلانه بوده است

استقبال خریداران از گلکسی S22 اولترا نه تنها مایه خوشحالی سامسونگ است، بلکه سبب شده تا حذف سری نوت به فراموشی سپرده شود.

اخیرا سامسونگ در رسانه‌ها و در انجمن‌های مختلفی به دلیل برخی از مشکلات و مسائل مربوط به گلکسی اس ۲۲ و جنجال‌های عجیب مربوط به گوشی‌های بالا‌رده خود به چالش کشیده شده است. اما گویا این اتفاقات نه‌تنها خسارتی به آمار فروش این شرکت در آمریکا وارد نکرده، بلکه استقبال خریداران از گلکسی S22 اولترا سبب شده که سامسونگ در زمینه فروش بسیار موفق عمل کرده باشد.

موفقیت گلکسی اس ۲۲ اولترا

بنابر گزارش جدیدی که توسط Wave7 Research تهیه شده و به وسیله PCMag منتشر شده است، خریداران اهمیتی به رسوایی سامسونگ در زمینه کند کردن عمدی عملکرد گوشی‌ها نداده‌اند. موضوعی که حتی مدیرعامل سامسونگ را به عذرخواهی رسمی واداشت.

البته در همان بحبوحه بود که گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا رسما معرفی شدند و با وجود اینکه تنها چند روز به ماه مارس مانده بود،‌ این سه گوشی قدرتمند به سرعت سهم سامسونگ را از فروش کلی که توسط سه اپراتور اصلی آمریکا ثبت شده،‌ افزایش دادند.

Galaxy S22 Ultra review S Pen - استقبال خریداران از گلکسی S22 اولترا نشان می‌دهد پایان عمر سری نوت، عاقلانه بوده است

این بار اما استقبال خریداران از گلکسی S22 اولترا با نمایشگر ۶٫۸ اینچی و قلم S Pen نسبت به دو برادر کوچکترش یعنی گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ بسیار بیشتر بوده است. شاید این موضوع برای کسانی که با تاریخچه سری گلکسی S آشنایی ندارند چندان عجیب نباشد،‌ اما باید بدانید که در دو سال گذشته، یعنی ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، نسخه‌های پایه خانواده گلکسی S فروش به مراتب بیشتری نسبت به نسخه اولترا داشته‌اند.

حالا اما گلکسی اس ۲۲ باید به جایگاه دوم بسنده کند و البته اس ۲۲ پلاس را با مشخصاتی نسبتا مشابه ولی با قیمت کمتر خود شکست دهد. به نظر می‌رسد عمده موفقیت نسخه اولترا مدیون تجهیز آن به قلم S باشد،‌ به خصوص اگر این واقعیت را به یاد‌ داشته باشیم که سری نوت برای همیشه به تاریخ پیوسته است.

آیا گلکسی S22 می‌تواند گلکسی S10 را شکست دهد؟

شاید مقایسه جدیدترین و بهترین گوشی‌های سامسونگ با گوشی‌های گران‌قیمت سال ۲۰۱۹ کمی عجیب باشد اما نباید فراموش کنیم که شیوع پاندمی کرونا در دو سال گذشته شدیدا بر صنعت موبایل و فعالان بزرگ آن تاثیر منفی داشته است و حالا تازه در سال ۲۰۲۲ بازار گوشی‌های هوشمند احیا شده است. در نتیجه بسیاری شرکت‌ها امیدوار به شکستن رکوردهای قبل از همه‌گیری هستند.

شاید بسیار بعید باشد که سری اس ۲۲ موفق به فروشی بیشتر از دو مدل اس ۹ شود، اما در این زمینه شاید سری اس ۱۰ کمی آسیب‌پذیرتر باشد. البته در حال حاضر خیلی زود است که خانواده S22 را یک موفقیت بزرگ برای سامسونگ قلمداد کنیم، به خصوص که سری اس ۲۱ هم سال گذشته چالش‌های زیادی تجربه کرد. اما S22، S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا در چند روز ابتدایی عرضه در آمریکا و با وجود عرضه محدود در فروشگاه‌ها، موفق به فروش چشمگیری شده‌اند و این به آن معنا است که ممکن است فروش این دستگاه‌ها در ماه مارس بسیار بیشتر شود.

بنابر آمارها، ۶۹ درصد فروشگاه‌هایی که توسط Wave7 مورد بررسی قرار گرفته‌اند مدعی هستند که اس ۲۲ در میزان تقاضا از اس ۲۱ جلوتر است، برای مقایسه سهم سامسونگ از فروش فوریه ۲۰۲۱ در سه اپراتور  Verizon ،T-Mobile و AT&T به طور میانگین حدود ۳۷ درصد بوده است.

البته اپل امسال هم با آمار ۵۳ تا ۶۴ درصدی (بسته به اپراتور) سهمی به مراتب بیشتر از سامسونگ دارد، اما خانواده اس ۲۲ بی‌تردید توانسته در میزان محبوبیت آیفون ۱۳ موثر باشد، چراکه برای مثال آمار اپل در اپراتور AT&T در سپتامبر ۲۰۲۱ نزدیک به ۷۹ درصد بوده است.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب