اولین ساعت هوشمند گوگل احتمالا سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

گوگل ظاهرا روی توسعه ساعت هوشمندی با نام احتمالی «پیکسل واچ» کار می‌کند و به گفته منابع آگاه بازار، این شرکت قصد دارد محصول جدید خود را بهار سال آینده میلادی معرفی و به بازار عرضه کند.

طبق گزارش منابع آگاه، گفته می‌شود که ساعت هوشمند گوگل با اسم رمز روهان (Rohan) در حال توسعه است و مدیران اجرایی غول موتور جستجو به کارمندان اعلام کردند که قصد دارند این ساعت را سال آینده عرضه کنند.

همچنین به نظر می‌رسد پیکسل واچ قرار است پوسته Wear OS 3 را اجرا کند تا غول موتور جستجو آخرین نسخه نرم‌افزار ساعت هوشمند خود را در معرض دید مشتریان و شرکای خود قرار دهد.

photo 2021 12 03 08 42 17 1024x604 - اولین ساعت هوشمند گوگل احتمالا سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد گروه سخت افزار پیکسل به صورت جداگانه در حال کار روی محصول پوشیدنی آینده این شرکت هستند و Fitbit که در اوایل سال جاری به قیمت ۲.۱ میلیارد دلار توسط غول فناوری خریداری شد، نقشی در توسعه آن ندارد. همچنین ساعت جدید آینده گوگل که هنوز مشخص نیست نام واقعی آن پیکسل واچ باشد، به صورت مستقیم قرار است با اپل واچ رقابت کند.

این ساعت همچنین به ویژگی‌های اصلی مربوط به تناسب اندام، از جمله گام شمار و مانیتور ضربان قلب مجهز خواهد بود و طبق گزارش‌ها، گوگل قصد دارد برای اولین بار فیت‌بیت را با Wear OS ادغام کند.

در گذشته، دو دستگاه «ال‌جی واچ اسپورت» و «ال‌جی واچ استایل» که سال ۲۰۱۷ عرضه شدند، در ابتدا قرار بود به عنوان بخشی از برند پیکسل در دسترس مشتریان قرار بگیرند، اما ظاهرا به عقیده «ریک استرلو» رئیس بخش سخت افزار گوگل، آن‌ها هیچ شباهتی به محصولات خانواده پیکسل نداشتند و به همین دلیل گوگل از تصمیم خود صرف نظر کرد.

انتظار می‌رود در آینده جزئیات بیشتری درباره ساعت آینده گوگل منتشر شود و احتمال دارد که بهار آینده شاهد رونمایی و عرضه آن باشیم.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
Apple Watch Series 7 4 1024x576 1 - اپل واچ سری ۷ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری از راه می‌رسد
اپل واچ سری ۷ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری از راه می‌رسد

در هفته‌های آینده شاهد رونمایی از جدیدترین ساعت هوشمند اپل خواهیم بود، اما حالا گزارشی جدید از عرضه اپل واچ سری ۷ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری خبر می‌دهد که بزرگتر از نسل قبلی است. دیجیاتو اپل واچ سری ۷ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری از راه می‌رسد در هفته‌های آینده شاهد رونمایی […]

ادامه مطلب
galaxy watch 4 - سامسونگ از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ / واچ ۴ کلاسیک با سیستم عامل Wear رونمایی
سامسونگ از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ / واچ ۴ کلاسیک با سیستم عامل Wear رونمایی

دو ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک – Samsung Galaxy Watch 4 & Watch 4 Classic در رویداد گلکسی آنپکد معرفی شدند. چندین سال بود که بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی خالی از یک گزینه قدرتمند بود که بتواند با ساعت‌های هوشمند اپل واچ به عنوان پادشاه گجت‌های پوشیدنی رقابت کند. همین اتفاق، […]

ادامه مطلب
galaxy watch 4 render - قیمت گلکسی واچ ۴ و سامسونگ گلکسی بادز ۲ لو رفت
قیمت گلکسی واچ ۴ و سامسونگ گلکسی بادز ۲ لو رفت

به نقل از گزارش ایرانسیف : ساعت‌های هوشمند جدید و ایرفون بی‌سیم سامسونگ در راه هستند. یک افشاگری جدید، به قیمت گلکسی واچ ۴ ، Galaxy Watch4 Classic و گلکسی بادز ۲ اختصاص دارد. به گزارش وب‌سایت MySmartPrice، قیمت نسخه ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۴ بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ یورو خواهد بود. نسخه ۴۴ میلی‌متری اما ۳۸۰ […]

ادامه مطلب