اپل، گوگل و مایکروسافت برندگان اصلی کرونا هستند!

شیوع بیماری کووید ۱۹ روی زندگی مردم و بسیاری از کسب و کارها تاثیر گذاشت، اما طبق آمار منتشر شده، شرکت‌های اپل، گوگل و مایکروسافت برندگان اصلی کرونا هستند.

حدود دو سال است که ویروس کرونا بر زندگی انسان‌ها سایه انداخته و حتی سبک زندگی مردم را عوض کرده است. بسیاری از کسب و کارها نیز تحت تاثیر شیوع این بیماری قرار گرفتند و حتی صاحبان خیلی از مشاغل مجبور شدند کسب و کار خود را تعطیل کنند. اما در بین همه این مشکلات و ضرر و زیان‌ها، کسب و کارهایی هم بودند که در دوران شیوع کرونا رشد بیشتری را تجربه کردند و حتی موفق‌تر از قبل شدند. کسب و کارهای اینترنتی جزو همین مشاغلی هستند که در این دوران توانستند تجارت خود را گسترش دهند. به عنوان مثال، طبق آمار منتشر شده توسط برخی مراکز، خریدهای اینترنتی پس از شیوع کرونا ۲۸۴ درصد افزایش یافته است.

برندگان اصلی کرونا چه شرکت‌هایی بودند؟

آمار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت‌های اپل، آلفابت (شرکت مادر گوگل) و مایکروسافت برندگان اصلی کرونا بوده‌اند و در همین نزدیک دو سالی که از شیوع این بیماری می‌گذرد، سود خود را به طور چشمگیری افزایش داده‌اند. بر اساس این گزارش، اپل، گوگل و مایکروسافت در دو سه ماه اخیر تقریبا ۵ میلیارد دلار در هر هفته با کسر مالیات سوددهی داشته‌اند.

با توجه به افزایش تقاضای دیجیتالی مصرف کنندگان و مشتریان تجاری در سراسر جهان، این شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی توانسته‌اند خود را بیشتر از همیشه گسترش بدهند و ارزش آنها نیز در همین مدت رشد قابل توجهی داشته است. در نموداری که در تصویر زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید مشخص است که ارزش برندهای گوگل، مایکروسافت و اپل از سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ چقدر رشد کرده است.

همچنین گفته شده که این سه شرکت بزرگ در این بازه زمانی ۱۸۹.۴ میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌اند که ۳۹ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. علاوه بر این فروش آیفون‌های اپل در دوران پس از کرونا ۵۰ درصد افزایش یافت، فروش تبلیغات گوگل ۶۹ درصد بیشتر شد و پلتفرم Azure مایکروسافت نیز بیش از ۵۰ درصد رشد را تجربه کرد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
iphone to android - گوگل، مهاجرت از iOS به اندروید ۱۲ را مثل آب خوردن کرد
گوگل، مهاجرت از iOS به اندروید ۱۲ را مثل آب خوردن کرد

اگر به فکر مهاجرت از iOS و آیفون افتاده‌اید و گوشی جدید شما به اندروید ۱۲ مجهز است، گوگل با یک اپلیکیشن این کار را مثل آب خوردن کرده است. گوگل تصور می‌کند کاربران زیادی به فکر مهاجرت از آیفون به اندروید هستند و با همین تفکر، اپلیکیشن Switch to Android را بروزرسانی کرده است. […]

ادامه مطلب
خرید فیلتر شکن اپل | خرید وی پی ان برای APPLE پرقدرت |Iranssfe vpn

همان طور که می دانید کاربران دیوایس های اپل با توجه به اینکه ایران در تحریم است برای نصب هر گونه اپلیکیشنی به وی پی ان نیاز دارند . از آن جایی هم که برای نصب هر گونه برنامه ای باید به اپ استور رجوع کنند برای ورود به آن در واقع به وی پی […]

ادامه مطلب
WhatsApp 2 - ۳ ترفند جالب واتساپ که متن های شما را جذاب می‌کند
۳ ترفند جالب واتساپ که متن های شما را جذاب می‌کند

با وجود اینکه WhatsApp بیش از دو میلیارد کاربر دارد، هنوز خیلی از آن‌ها همه امکانات این پیام رسان را نمی‌شناسند. در ادامه با ۳ ترفند جالب واتساپ آشنا خواهید شد. با شیوع ویروس کرونا بر شمار میلیاردی کاربران WhatsApp اضافه و این پیام رسان به یکی از ابزارهای مهم ارتباط از راه دور در دنیا تبدیل شد. اما […]

ادامه مطلب