بیل گیتس مدل گوشی خود را فاش کرد

بیل گیتس این روزها دوباره در حال آمدن به تیتر رسانه‌ها است و هر هفته یک اظهار نظر جنجالی تازه دارد. او به تازگی مدل گوشی خود را فاش کرده که باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی شده است.

چند روز پیش بود که بیل گیتس اعلام کرد باور دارد در زمان مدیریت ایلان ماسک بر توییتر، این پلتفرم به گند کشیده خواهد شد. این اظهار نظر حاشیه‌هایی را به وجود آورد و حالا فاش شدن مدل گوشی بیل گیتس، حاشیه‌های جدیدی را به وجود آورده است. بیل گیتس با وجود ورود شرکت مایکروسافت به دنیای گوشی‌های هوشمند، علاقه‌ای به استفاده از مایکروسافت دوئو ندارد و سراغ یک گوشی مشابه از یک شرکت رقیب رفته است.

گیتس علاقه‌ای به گوشی‌های اپل یا مایکروسافت ندارد!

microsoft surface Duo - بیل گیتس مدل گوشی خود را فاش کرد

بیل گیتس در گذشته هم اعلام کرده بود به سیستم عامل اندروید علاقه دارد و گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل را استفاده می‌کند. او حتی در سال ۲۰۱۷ هم گفت یکی از کاربران و طرفداران سیستم عامل اندروید است. با توجه به مجهز شدن گوشی‌های مایکروسافت سرفیس دوئو و نسخه دوم این گوشی به سیستم عامل اندروید، به نظر می‌رسید بیل گیتس اعلام کند مدل گوشی اش، یکی از این دو است. با این حال او اعلام کرده از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ استفاده می‌کند که یکی از رقبای اصلی مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ محسوب می‌شود.

چرا مدل گوشی بیل گیتس گلکسی زد فولد ۳ است؟

Microsoft Surface Duo Samsung Galaxy Z Fold 2 Comparison - بیل گیتس مدل گوشی خود را فاش کرد

او در این باره اعلام کرده با توجه به نمایشگر بزرگ این گوشی، او دیگر نیازی به جا به جا کردن یک رایانه شخصی همراه خودش ندارد. البته او به استفاده از محصولات متفاوت هم علاقه زیادی دارد. در کنار این دو مورد، احتمالا دلایل دیگری هم برای استفاده بیل گیتس از گوشی گلکسی زد فولد ۳ وجود داشته باشند. شاید یکی دیگر از دلایل مهم این انتخاب، رابطه نزدیک مایکروسافت و سامسونگ باشد. گوشی‌های گلکسی سامسونگ سازگاری بسیار خوبی با سرویس‌های مختلف مایکروسافت دارند و می‌توانند برای کاربران این سرویس‌ها یک گزینه مناسب باشند.

مایکروسافت Duo آن‌قدر افتضاح است که بیل گیتس هم حاضر به استفاده آن نیست!

نکته بامزه درباره مدل گوشی بیل گیتس، عدم استفاده او از محصول مایکروسافت است. مایکروسافت یکی از شرکت‌های سازنده گوشی‌های تاشو است اما در مقایسه با سامسونگ، عملکرد افتضاحی در این بازار داشته است. نسخه اول گوشی‌های تاشو مایکروسافت ایرادهای زیادی داشت و نسخه دوم هم نتوانست به اندازه گوشی‌های تاشو سامسونگ موفق باشد. همچنین نمایشگر گوشی‌های تاشو ردموندی‌ها یک‌پارچه نیست و این مورد جزو نقاط ضعف سرفیس دوئو است.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب