تازه‌ترین قیمت و مشخصات گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس فاش شد

در گزارش تازه‌ای مشخصات گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس –  Samsung Galaxy S21, S21 Plus ازجمله قیمت، دوربین‌ها، تراشه‌های مورد استفاده و ظرفیت باتری آن‌ها فاش شد.

در حالی که شایعات تازه کاملاً اطمینان می‌دهند که سامسونگ،  گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس را در ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) معرفی خواهد کرد اما هنوز این موضوع به طور رسمی تایید نشده است. اخیرا گزارش جدیدی منتشر شده که تمام مشخصات و حتی قیمت گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس را فاش کرده است.

مشخصات گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس

گوشی‌های جدید سامسونگ، هم گلکسی اس ۲۱ و هم اس ۲۱ پلاس علاوه بر این که از نسل پنجم ارتباطات بهره می‌برند، از تاییدیه‌ی IP68 ضد آب و گرد و غبار نیز برخوردار هستند. اس ۲۱ دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی است اما اس ۲۱ پلاس از نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی برخوردار خواهد شد. نمایشگرهای هر دو گوشی از نوع داینامیک آمولد  ۲X هستند که رزولوشن فول اچ دی پلاس ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهند.

از دیگر مشخصات می‌توان به نرخ تازه سازی ۶۰ تا ۱۲۰هرتز، روشنایی ۱۳۰۰ نیت، حسگر اثر انگشت التراسونیک در زیر نمایشگر و استفاده از گوریلاگلس ۷ برای محافظت از صفحه نمایش اشاه کرد. در حالی که اس ۲۱  تراکم ۵۲۰ پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد اما اس ۲۱  تنها از ۳۹۴ پیکسل در اینچ پشتیبانی می‌کند. قسمت پشت گلکسی S21 پلاستیکی است ولی S21 با پشت شیشه‌ای عرضه می‌شود.

s21 - تازه‌ترین قیمت و مشخصات گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس فاش شد

از نظر باتری هم اس ۲۱ را باتری ۴ هزار میلی‌آمپر‌ساعتی به ضخامت ۹/۷ میلی‌متر با وزن ۱۷۱ گرم همراهی خواهد کرد، درصورتی که نیروی برق مورد نیاز  اس ۲۱ پلاس را یک باتری بزرگتر با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تامین خواهد کرد که ۸/۷ میلی متر ضخامت و ۲۰۲ گرم هم وزن دارد.

هر دو تلفن از قبل، سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر One UI 3.1 روی آن‌ها نصب شده‌اند و شارژر از جعبه‌های هر دو گوشی S21  حذف می‌شود. این تلفن‌ها از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کنند و همچنین به شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس نیز مجهز هستند.

گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس از ماژول دوربین سه گانه‌ بهره می‌برند. در این مجموعه، لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسل به همراه لرزش‌گیر اپتیکال با سایز حسگر ۱/۱۰۷۶ اینچ و اندازه‌ی پیکسل هم ۱.۸ میکرو متری و دیافراگم f/1.8 است. حسگر تله ۶۴ مگاپیکسل و دارای لرزش‌گیر اپتیکال و سومین حسگر هم التراواید است که ۱۲ مگاپیکسل کیفیت دارد. این ماژول سه گانه دوربین مجهز به زوم سه برابری است و می‌تواند با کیفیت نهایتا ۸k و ۳۰ فریم بر ثانیه نیز فیلمبرداری کند. برای دوربین سلفی هم هر دو گوشی اس ۲۱ لنزهای ۱۰ مگاپیکسلی دارند.

گوشی‌های اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس برای اروپا با تراشه‌ اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه می‌گردند ولی برای برخی بازارهای دیگر ازجمله آمریکا از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌شود. هر دو گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند. به نظر می رسد که هر دو گوشی S21 دارای اسلات کارت میکرو اس دی نخواهد بود. این دو گوشی ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi 6 ، بلوتوث ۵.۰، NFC ، USB-C، تشخیص چهره و بلندگوهای استریو را ارائه می‌دهند.

پشتیبانی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم S Pen تایید شد

قیمت‌ و رنگ‌های مورد انتظار برای گوشی‌های اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس

احتمال دارد که قیمت گلکسی اس ۲۱ ۵G در اروپا از ۸۴۹ یورو آغاز شود و با رنگ‌های خاکستری، سفید، بنفش و صورتی در دسترس قرار ‌گیرد. همچنین، قیمت گلکسی اس ۲۱ پلاس ۵ جی نیز ممکن است از ۱۰۴۹ یورو آغاز شود و  احتمالا در رنگ‌های نقره ای، مشکی و بنفش در دسترس قرار می‌گیرد. خریداران برای تهیه نسخه ذخیره سازی بالاتر هر دو گوشی باید ۵۰ یورو بیشتر هزینه کنند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
galaxy s21 ultra 5g - فروش سامسونگ گلکسی S21 اولترا با یک رنگ جدید آغاز شد
فروش سامسونگ گلکسی S21 اولترا با یک رنگ جدید آغاز شد

ایرانسیف : زمستان گذشته، گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا – Galaxy S21 Ultra در چند رنگ متنوع عرضه شد. حالا فروش سامسونگ گلکسی S21 اولترا در رنگ جدید Navy هم آغاز شده است. فروشگاه آنلاین Best Buy، رنگ Navy یا سرمه‌ای سامسونگ گلکسی S21 اولترا ۵G را موجود کرده است؛ البته در مقطع فعلی، فقط نسخه ۸+۱۲۸ […]

ادامه مطلب
galaxy s21 - سامسونگ توسعه اندروید ۱۲ برای گلکسی اس ۲۱ را آغاز کرد
سامسونگ توسعه اندروید ۱۲ برای گلکسی اس ۲۱ را آغاز کرد

طبق آخرین گزارش‌ها، سامسونگ خیلی زودتر از موعود کار روی آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی اس ۲۱ و تمام اعضای این خانواده را آغاز کرده است. گوگل ماه گذشته در کنفرانس Google I/O نسخه اولیه اندروید ۱۲ را در اختیار برخی از گوشی‌سازها قرار داد که متأسفانه نام سامسونگ در آن فهرست دیده نمی‌شد. این یعنی صاحبان […]

ادامه مطلب
Galaxy S21 FE render c Copy - هر آنچه از گلکسی S21 FE سامسونگ می‌دانیم؛ از تاریخ عرضه تا مشخصات و قیمت
هر آنچه از گلکسی S21 FE سامسونگ می‌دانیم؛ از تاریخ عرضه تا مشخصات و قیمت

گلکسی S21 FE سامسونگ – Galaxy S21 FE بدون شک یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های امسال خواهد بود. در این مطلب درباره مشخصات، تاریخ عرضه و قیمت این گوشی صحبت خواهیم کرد. خوشبختانه سامسونگ می‌خواهد به یکی از بهترین ایده‌های چند سال اخیر خود یعنی ارائه نسخه فن ادیشن گوشی‌ پرچمدارش ادامه دهد. در نسخه فن […]

ادامه مطلب