تصاویر و قیمت گلکسی بادز ۲ لو رفت

در آستانه برگزاری رویداد گلکسی Unpacked سامسونگ، تصاویر و قیمت گلکسی بادز ۲ – Galaxy Buds2 روی سایت آمازون فرانسه قرار گرفت.

آمازون قیمت سامسونگ گلکسی بادز ۲ را ۱۴۹.۹۹ یورو درج کرده که معادل ۱۷۶ دلار است. رنگ‌های قابل انتخاب هم مشکی، سفید و سبز هستند.

این محصول، ابعاد ۵۰ در ۵۰ در ۲۸ میلی‌متری، وزن ۵۱.۵ گرمی و طراحی ارگونومیک دارد. از حذف نویز فعال (ANC) و صدای فراگیر هم پشتیبانی می‌کند

تمام تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمندی که با اندروید ۷ یا بالاتر کار می‌کنند و بیش از ۱.۵ گیگ رم دارند، با گلکسی بادز ۲ سازگار هستند. دستگاه‌های مبتنی بر iOS 10 یا بالاتر را هم باید به این فهرست اضافه کنیم.

مشخصات فنی گلکسی بادز ۲

بر اساس اطلاعات لو رفته، هر یک از بادها یک باتری ۶۱ میلی آمپر ساعتی دارند. کیس شارژ نیز دارای یک باتری ۴۷۲ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. با ANC روشن و در حضور کیس شارژ، دوام باتری ۱۸ ساعته خواهید داشت و با خاموش کردن ANC، این زمان به ۲۸ ساعت افزایش خواهد یافت.

سامسونگ گلکسی بادز ۲ به یک جفت درایور ۱۱ میلی‌متری مجهز خواهد بود؛ متشکل از یک ووفر ۱۱ میلی‌متری و یک توییتر ۶.۵ میلی‌متری!

از دیگر امکانات آن باید به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲، صدای محیطی، ۳ میکروفون و تاییدیه IPX7 برای مقاومت در برابر آب اشاره کنیم.

این گجت در کنار گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ روز بیستم مرداد معرفی خواهد شد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب