حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند

حلقه هوشمند اپل جدیدترین گجت این کمپانی است که گزارش‌هایی از توسعه آن شنیده می‌شود. اینجا با امکانات و طراحی اسمارت رینگ اپل بیشتر آشنا شوید.

حق اختراعی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل مشغول کار روی یک حلقه هوشمند برای کنترل از راه دور دستگاه‌های این شرکت آمریکایی است. چندین سال از اولین باری که شنیدیم اپل در حال توسعه یک اسمارت رینگ است، می‌گذرد. آخرین باری که در مورد این محصول شنیدیم، سال ۲۰۲۰ بود. جایی که یک حق اختراع قدیمی نشان می‌داد غول آمریکایی چگونه می‌خواهد کنترل لمسی از راه دور را به محصولاتش بیاورد. اما به‌نظر می‌رسد آن ایده قدیمی، منتفی شد.

اما حالا بر اساس سندی که در وب‌سایت اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده منتشر شده، Apple Ring از یک بند چرخان بیرونی برای کنترل بی‌سیم تجهیزات استفاده می‌کند. به طور مثال با تکان دادن بند، کاربر می‌تواند روی صفحه گوشی آیفون خود جابجا شود. این حق اختراع همچنین جزئیاتی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گجت و طراحی اولیه آن را هم به‌نمایش می‌گذارد.

امکانات حلقه هوشمند اپل

بررسی اسناد این حق اختراع نشان می‌دهد که این گجت کوچک انگشتی را می‌توانید به طیف وسیعی از دستگاه‌ها متصل کنید. این شامل ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها، کامپیوترهای دسکتاپ، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها می‌شود. تصور کنید کامپیوتر مک خودتان را با حلقه توی انگشتتان کنترل خواهید کرد!

apple smart ring2 - حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند

داخل این جواهرات هوشمند یک توپ پیمایش، یک سنسور لمسی، فضای ذخیره‌سازی و یک ژنراتور هپتیک به‌کار رفته است. وقتی برای گوشی شما یک نوتیفیکیشن ارسال شود، این هپتیک‌ها فعال خواهند شد و با لرزش حلقه، شما را مطلع می‌کنند.

اینگونه از تصاویر به‌نظر می‌رسد که حلقه اپل ابعاد کوچکی دارد و مزاحمتی برای کاربر نخواهد داشت. در واقع درست مثل یک حلقه ازدواج ظریف، داخل انگشت شما جای خواهد گرفت. اپل درست مثل هدست واقعیت مجازی ویژن خود، جاه‌طلبی‌های زیادی با این پروژه در سر دارد. ولی بگذارید ما کمی احتمال برای شایعه بودن کار روی این پروژه را هم در نظر بگیرید. چرا که تاریخ ثابت کرده بسیاری از این پتنت‌ها در همان مرحله طرح اولیه باقی می‌مانند و به محصول نهایی نمی‌رسند.

اپل در تولید اسمارت رینگ‌ها اولین نیست

پیش از آنکه اپل بخواهد چنین محصولی را تولید کند، شرکت‌های دیگری پیش قدم شده‌اند. یکی از آن‌ها کمپانی Oura است که حلقه هوشمند Oura Ring 4 را با پشتیبانی از پرداخت بدون لمس عرضه کرده است

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
iphone 14 - آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود
آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نه تنها پروژه آیفون SE 4 کنسل نشده، بلکه اپل می‌خواهد آن را با چهره‌ای کاملا مدرن و جدید عرضه کند خیلی زود بعد از اینکه اپل از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ خودش رونمایی کرد، گزارشی به‌دست ما رسید که نشان می‌دهد غول آمریکایی در حال توسعه یک آیفون SE جدید […]

ادامه مطلب