دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود

سامسونگ در دوربین گلکسی S21 و +S21 از همان سخت افزار سری گلکسی S20 استفاده کرد. اما ظاهرا دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ و مدل پلاس – Galaxy S22 Plus کاملا متفاوت خواهد بود.

گوشی‌های گلکسی S20 و S21 با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین زوم ۶۴ مگاپیکسلی عرضه شدند. پیکسل‌های بزرگ سنسور اصلی آن‌ها، باعث عکاسی باکیفیت در تاریکی شب می‌شود. ماژول رزولوشن بالا نیز امکان ثبت تصاویر واضح و ضبط ویدیوهای ۸K را فراهم می‌کند. در گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس اما باید منتظر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی باشیم.

بر اساس افشاگری جدید Tron، این دوربین را یک ماژول تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند.

galaxy s21 cam - دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود
دوربین گلکسی S21 و +S21

البته این به معنای پایان راه برای پیکسل‌های بزرگ نیست. سامسونگ همین حالا یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۱۲ اینچی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری دارد که با فناوری ترکیب پیکسلی، تا ۲.۸ میکرومتر بزرگ می‌شوند. این سنسور توانایی فیلم‌برداری ۸K هم دارد و می‌تواند در حالت ۱۰۰ مگاپیکسل کار کند. البته تا زمان رونمایی از سری گلکسی اس ۲۲ شاید نسل سوم سنسور GN نیز برای استفاده در دوربین اصلی آن‌ها از راه برسد.

این را هم در نظر بگیرید که دست‌کم شش ماه تا آن زمان فاصله داریم و بروز تغییراتی در روند تولید، دور از ذهن نیست. اما در صورت صحت این ادعا، مدل‌های معمولی و پلاس Galaxy S باز هم فاقد دوربین پریسکوپی خواهند بود و یک بار دیگر، فقط مدل اولترا از آن بهره‌مند خواهد شد.

به هر حال، از دیگر شایعات مطرح شده پیرامون سری گلکسی S22 سامسونگ، باید به فقدان دوربین سلفی زیر نمایشگر و سنسور سه‌‌بعدی ToF اشاره کنیم.

ناگفته نماند منبع ما، اسم رمز گوشی‌های این خانواده را Rainbow و برای هر مدل، یک حرف ذکر کرده است: R برای مدل معمولی، G برای مدل پلاس و B برای مدل اولترا!

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
فراهم سازی محیط آنلاین ایمن و سالم با استفاده از وی پی ان - امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف
امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe.net به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
vpn 768x767 - امنیت سایبری با خرید وی پی ان
امنیت سایبری با خرید وی پی ان

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب