رفتار ایلان ماسک با توییتر، کارمندان این شرکت را فراری داده است

به نظر می‌رسد رفتار ایلان ماسک با توییتر و حواشی خرید این شرکت توسط او باعث شده تعداد زیادی از کارمندان توییتر از شغل خود کناره‌گیری کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع داخلی Twitter، کارمندان این شرکت از کشمکش حقوقی مداوم بین ایلان ماسک و توییتر خسته شده‌اند. گزارش‌هایی وجود دارد که بیان می‌کنند در هفته‌های اخیر بسیاری از کارمندان توییتر در حال ترک شرکت هستند. البته این‌ها افرادی هستند که پیشنهاداتی از سایر شرکت‌ها برای کار کردن دارند. در ماه آوریل، ایلان ماسک برای خرید توییتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار به توافق رسید، اما در ۹ جولای، وی از فسخ این قرارداد خبر داد. در ۱۳ جولای توییتر ایلان ماسک را به دادگاه برد و در ۲۰ جولای، قاضی اعلام کرد که این پرونده در ماه اکتبر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

کارمندان توییتر از اتفاقات اخیر خسته شده‌اند

طبق اعلام منابع داخلی توییتر، جریان ثابتی از کارمندان در هفته‌های اخیر این شرکت را ترک کرده‌اند؛ چرا که از این روند مسخره خسته شده‌اند. یکی از کارکنان فعلی که به دنبال ترک توییتر است می‌گوید من از نظر ذهنی خسته هستم. کارمند دیگری هم گفت ارتباط نادرست بین توییتر و کارمندان در مساله خرید این شرکت باعث شده که بسیاری از کارمندان اعتماد خود را نسبت به رهبری شرکت از دست بدهند.

elon musk and twitter 1 1 - رفتار ایلان ماسک با توییتر، کارمندان این شرکت را فراری داده است

یکی از کارمندان سابق Twitter که اخیرا این شرکت را ترک کرده ادعا می‌کند که حداقل یک گروه از کارمندان توییتر در هر هفته اینجا را ترک می‌کنند و ممکن است تعداد آنها در هر هفته به دو یا سه گروه هم برسد. اخیرا کارمندهای زیادی با این شغل خداحافظی کرده‌اند و بیشتر آنها دلیل این تصمیم را فقط ماجراهای خرید توییتر توسط ایلان ماسک را می‌دانند.

دادگاه سلطنتی دلاور به مدت پنج روز از ۱۷ اکتبر سال جاری به پرونده توییتر و ایلان ماسک رسیدگی خواهد کرد. در حال حاضر توییتر و ماسک هر دو به دنبال دستیابی به اسناد گسترده علیه یکدیگر هستند تا بتوانند در دادگاه بهتر از خود دفاع کنند. در ماه می، توییتر ادعا کرد که استخدام نیروهای جدید را به حالت تعلیق درمی‌آورد و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. از آنجایی که تجارت به تغییر نیاز دارد، توییتر تیم جذب استعداد خود را بازسازی کرده و تعداد کارمندان خود را کاهش خواهد داد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم استعدادیابی توییتر ۳۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند که این مساله می‌تواند بر اشتغال حدود ۱۰۰ نفر تاثیرگذار باشد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
elon musk mass effect 1227478 - ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح بازی می‌کند!
ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح بازی می‌کند!

اگر شما هم فکر می‌کنید افراد موفق همیشه زود می‌خوابند و در برنامه‌های آن‌ها خبری از بازی کردن نیست سخت در اشتباهید! ایلان ماسک، یکی از موفق‌ترین انسان‌های جهان تا ساعت ۵ صبح الدن رینگ بازی می‌کند! ایلان ماسک راه حلی جالب برای مقابله با استرس دارد و این راه، چیزی جز بازی کردن شدید […]

ادامه مطلب
elon musk twitter 1 - ایلان ماسک فقط به این شرط توییتر را می‌خرد!
ایلان ماسک فقط به این شرط توییتر را می‌خرد!

ماجرای دعوای حقوقی ایلان ماسک و توییتر همچنان ادامه دارد؛ اما اکنون گفته می‌شود ماسک فقط به یک شرط Twitter را می‌خرد! مهم نیست که شما ثروتمندترین مرد روی زمین هستید! چیزهایی وجود دارد که نمی‌توانید از عهده آنها بربیایید. این موضوع برای ایلان ماسک در مورد توییتر صدق می‌کند. حتما می‌دانید که او قصد داشت توییتر […]

ادامه مطلب
B13E6256 4922 4158 8808 C82CF73B249B - توییتر بالاخره در مقابل ایلان ماسک کوتاه آمد
توییتر بالاخره در مقابل ایلان ماسک کوتاه آمد

به نظر می‌آید تهدیدهای ایلان ماسک جواب داده و توییتر بالاخره با جدیدترین درخواست این میلیاردر آمریکایی موافقت کرده است. مسئولان توییتر قصد دارند در جریان این هفته با درخواست ایلان ماسک مبنی بر ارائه داده‌های بیشتر در مورد کاربران این شبکه موافقت کنند. بر اساس گزارش واشنگتن پست، این شرکت قصد دارد به میلیاردر […]

ادامه مطلب