مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 و اس ۲۲ پلاس منتشر شد

مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 و اس ۲۲ پلاس منتشر شده و شاهد تغییرات جدیدی در این دو نسخه هستیم.

ماژول‌های دوربین سری گلکسی اس ۲۲ جزو موضوعات پرتکراری بوده است که بارها روی آن مانور داده شده و اطلاعات فاش شده راجع به آنها تصحیح شده است. تاکنون بیشتر جزئیاتی که منتشر شده روی گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا بوده است.

امروز افشاگر معروف، Ice Universe جزئیاتی را درباره دوربین نسخه استاندارد و پلاس این سری فاش کرده است. این دو نسخه از یک سخت افزار بهره خواهند برد. در ادامه با گجت نیوز همراه ما باشید تا مروری بر مشخصات این دو سری داشته باشیم.

جزئیات دوربین سری گلکسی S22 و S22 پلاس

در مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 و اس ۲۲ پلاس ابتدا با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی شروع می‌کنیم که دارای گشودگی دیافراگم ۱٫۸ است. این سنسور شبیه سامسونگ جی ان فایو و سنسور سونی IMX766 است. جهت مقایسه، دوربین سامسونگ گلکسی S21 و S21 پلاس مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بود که ابعای ۱/۱٫۷۶ و اندازه پیکسل آن هم ۱٫۸ داشت.

البته سری سامسونگ گلکسی اس ۲۲ حسگری ۱۲.۵ مگاپیکسلی خواهد داشت و اندازه پیکسل آن نیز ۲.۰ خواهد بود. دوربین تله فوتو دیگر از زوم دیجیتال استفاده نمی‌کند و در عوض از همان زوم اپتیکال ۳ برابری بهره خواهد گرفت. (با گشودگی دیافراگم ۲.۴) این لنز ۱۰ مگاپیکسلی است و ابعاد آن ۱/۳.۹۴ است.

Samsung Galaxy S22 Leaks Onleaks 768x384 1 - مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی S22 و اس 22 پلاس منتشر شد

به این مجموعه دوربین، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با ابعاد ۱/۲.۵۵ و اندازه ۱.۴ پیکسل ملحق خواهد شد که گشودگی دیافراگم ۲.۲ خواهد داشت. این لنز در اصل همانی است که در گلکسی اس ۲۱ به کار رفته بود.

دوربین سلفی همان لنز ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود که در سری گلکسی S21 و S21+ تعبیه شده است. (ابعاد این لنز ۱/۳٫۲۴ و ۱٫۲۲ پیکسل با گشودگی دیافراگم ۲٫۲) اطلاعات راجع به گلکسی اس ۲۲ اولترا در اخبار قبلی فاش شده است.

دوربین S22 اولترا را اگر خلاصه بگوییم، مجهز به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که نسخه ارتقا یافته HM3 خواهد بود. دوربین فوق عریض این دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی، لنز پریکسکوپ آن ۱۰ مگاپیکسلی به همراه زوم ۱۰ برابری و یک لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری خواهد بود که با نسخه‌های S22 و S22 پلاس متفاوت‌اند. مطابق گزارشات قبلی، دوربین سلفی این دستگاه نیز یم حسگر ۴۰ مگاپیکسلی است.

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ نمایشگری ۶.۰۶ اینچی، گلکسی اس ۲۲ پلاس صفحه نمایشی ۶.۵۵ اینچی خواهند داشت. هر دوی این گوشی ها نمایشگری تخت دارند در حالی که انتظار می‌رود نسخه اولترا صفحه نمایشی منحنی داشته باشد.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب