مشخصات دوربین و میزان رم آیفون ۱۴ پرو مشخص شد

به تازگی مشخصات دوربین و میزان رم آیفون ۱۴ پرو مشخص شده است. گزارش ها نشان می دهد که سری iPhone 14 با پیشرفت های چشمگیری رونمایی خواهند شد.

در حالی که هنوز چندین ماه تا معرفی سری آیفون‌های ۲۰۲۲ فاصله داریم، شایعات و گزارش‌های مختلفی در مورد گوشی‌های پرچمدار اپل منتشر شده است. جدیدترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که آیفون ۱۴ پرو به همراه تغییرات و پیشرفت‌های قابل توجهی روانه بازار خواهد شد.

وبسایت خبری اپل، مک رومرز (MacRumors) می‌گوید اطلاعاتی که به تازگی به بیرون درز کرده، از سوی یکی از کارگزاری‌های بین المللی اوراق بهادار بوده است.

دوربین و میزان رم آیفون ۱۴ پرو

پیش از این یکی از تحلیلگران اپل به نام جف پو اعلام کرده بود که غول کوپرتینویی قرار است سری جدید پرچمداران خود را در سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه کند. طبق گفته‌های پو آیفون ۱۴ استاندارد و آیفون ۱۴ پرو نمایشگری ۶.۱ اینچی دارند در حالی که نسخه مکس و پرو مکسِ این پرچمدار با صفحه نمایش‌های ۶.۷ اینچی وارد میدان خواهند شد. حالا پو در جدیدترین یادداشت خود به برخی از جزئیات آیفون ۱۴ پرو اشاره کرده است.

Screenshot 20211215 175716 Chrome 1024x570 - مشخصات دوربین و میزان رم آیفون ۱۴ پرو مشخص شد

براساس یادداشت‌های این تحلیلگر، نسخه‌های پرو مجهز به دوربین‌های سه گانه با ترکیب ۱۲+۱۲+۴۸ مگاپیکسل خواهند بود که به ترتیب از چپ به راست متعلق به دوربین عریض، فوق عریض و تله فوتو هستند. گفته‌های پو دقیقا مطابق پیش بینی‌های مینگ چی کو است که در اوایل آوریل ۲۰۲۱ ادعا کرده بود، آیفون ۱۴ پرو مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۸K است.

پو در ادامه به حافظه رم ۸ گیگابایتی آیفون ۱۴ پرو اشاره کرد. لازم به ذکر است که رم ۸ گیگابایتی سری جدید ارتقای چشمگیری نسبت به حداکثر رم ۶ گیگابایتی موجود در آیفون ۱۳ پرو مکس داشته است. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات مذکور درباره مشخصات دوربین و میزان رم آیفون ۱۴ پرو در حد گزارشاتی تائید نشده‌اند و باید منتظر تائید بعدی آنها باشیم.

با توجه به اینکه تا عرضه سری آیفون ۱۴ زمان زیادی باقی است، انتظار داریم اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر شود. برای آگاهی از جدیدترین اخبار پیرامون نسل جدید پرچمداران اپل با ما همراه باشید.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروی

پست مرتبط
iPhone fall from airplane 01 - حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس
حتی سقوط از هواپیما هم خط روی آیفون نمی‌اندازد + عکس

یک گوشی آیفون که از هواپیما در حال پرواز به بیرون سقوط کرده بود، صحیح و سالم روی زمین پیدا شد؛ در حال کار و با بیش از ۴۰ درصد شارژ! چند روز قبل در پرواز ASA1282 خطوط هوایی آلاسکا، یکی از درهای هواپیمای Boeing 737 Max 9 اندکی پس از برخاستن از فرودگاه پورتلند، […]

ادامه مطلب
iphone 15 pro max fire - استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد
استفاده از کابل USB-C اندرویدی، باعث آتش گرفتن آیفون ۱۵ پرو مکس شد

اپل همیشه به کاربرانش هشدار می‌دهد که از لوازم جانبی تحت نظارت و دارای تأییدیه این شرکت استفاده کنند. علیرغم اینکه آن‌ها بارها و بارها از خطرات داغ شدن بیش از حد و آتش گرفتن گجت‌ها در صورت استفاده از لوازم جانبی غیراستاندارد گفته‌اند، ولی متأسفانه بسیاری از ما این هشدارها را جدی نمی‌گیریم. زیرا […]

ادامه مطلب
iphone 14 - آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود
آیفون SE 4 با چهره‌ای کاملا متفاوت عرضه می‌شود

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نه تنها پروژه آیفون SE 4 کنسل نشده، بلکه اپل می‌خواهد آن را با چهره‌ای کاملا مدرن و جدید عرضه کند خیلی زود بعد از اینکه اپل از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ خودش رونمایی کرد، گزارشی به‌دست ما رسید که نشان می‌دهد غول آمریکایی در حال توسعه یک آیفون SE جدید […]

ادامه مطلب