پروتکل های مختلف رمزگذاری VPN کدامند؟

در مطلب دسترسی آنلاین به حساب بانکی با VPN حفاظت می شود کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ایرانسیف : وی پی ان های SSTP و PPTP مشابه کریو خرید شده انواع پروتکل ها هستند که برای وب سایتهای اینترنتی و فن آوری ها استفاده می شوند که به امنیت خط سایبری بین تجهیزات شما و شبکه خصوصی مجازی کمک می کند، یا وب سایتهایی که شما دسترسی دارید را امن می کند. این دو نوع پروتکل رایج ترین های ارائه شده توسط VPN است و خرید این VPN ها را در سایت ITNOTE.ASIA میتوانید انجام دهید. این ارائه دهندگان به شما اجازه می دهند که به صورت امن آنلاین شوید و بدون نگرانی به گشت و گذا در دنیای سایبری بپردازید. این پروتکل ها داده ها را رمزگذاری می کنند.

تصور کنید یک تونل در اطراف ISP شما ساخته شده است. به جای استفاده از خط ISP، شما این تونل ارائه شده توسط VPN را استفاده می کنید که برایتان در دسترس است. با این حال، اختلاف مشخصی بین SSTP و PPTP وجود دارد.

خرید VPN های PPTP

خرید پروتکل تونلینگ نقطه به نقطه یا PPTP رایج ترین نوع از پروتکل های ارائه شده توسط ارائه دهندگان VPN است. این پروتکل با هر نوع سیستم عامل مانند ویندوز، مک، اندروید و دیگر دستگاه های تلفن همراه اپل سازگار است. این پروتکل به آسانی راه اندازی می شود و کمترین مخارج کلی را برای سرویس های خرید vpn دارد.

با این حال، این پروتکل منتقدان خود را دارد. ویژگی امنیتی که برای کاربرانش ارائه می دهد به خوبی SSTP نیست. حتی دولت هایی که استفاده از اینترنت را برای مردم کشورشان سانسور می کنند می توانند این نوع از پروتکل را مسدود کنند برای اینکه توسط سازمان هایی مانند بانکها استفاده نمی شوند و می توانند از طریق فایروالهای قوی که این دولت ها برای محدود کردن دسترسی اینترنت بکار می برند جلوگیری شود.

خرید VPN های SSTP

Secure Socket Tunneling Protocol یا SSTP یکی از امن ترین پروتکل هایی است که بوسیله سرویس های VPN استفاده می شود. این یک پروتکل SSL است که گواهی ۲۰۴۸ بیتی دارد که همه ترافیک ارسال شده از طریق این خط های رمزگذاری شده را رمزگذاری و تایید اعتبار می کند. این پروتکل می تواند در شبکه هایی که پروتکل های VPN دیگر می توانند سانسور شوند عمل کند. این به خاطر این است که TCP پورت ۴۴۳ است که SSTP استفاده می کند. با این پورت، SSTP می تواند از هر سرور پروکسی یا فایروال که برای وبسایتها یا نرم افزارهای سانسور استفاده شده است عبور کند. مشکل SSTP این است که همیشه با سیستم عامل استفاده شده توسط دستگاههای اینترنت سازگار نیست.

خرید vpn کدام پروتکل بهترین است

اگر به دنبال امن ترین اتصال VPN هستید، خرید VPN نوع SSTP نوعی است که شما می خواهید استفاده کنید. این پروتکل نمی تواند بوسیله هر فایروال مسدود شود و بسیار با ثبات تر است. با این حال، PPTP با هر سیستم عاملی کار می کند اما SSTP اینطور نیست.با خرید کریو نیر به سطح امنیت مشابهی میرسید . چرا که الگوریتم هردوی اینها تقریبا یکی است.

در حالیکه SSTP امن تر است، PPTP برای پیاده سازی ارزانتر است و آسانتر به نرم افزار سیستم عامل متصل می شود. درحالیکه PPTP می تواند بوسیله برخی فایروال ها مسدود شود. PPTP نیز امن است و بهتر از هر ISP می تواند ارائه شود. PPTP ثابت است، اما بازهم به امنی SSTP نیست. شما همچنین می توانید در یابیدکه PPTP ارزانتر از SSTP است. از آنجاییکه SSTP امن تر و پایدار است، VPN شما ارتباطات شما را بیشتر از طریق این پروتکل آماده می کنند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
فراهم سازی محیط آنلاین ایمن و سالم با استفاده از وی پی ان - امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف
امنیت سایبری با خرید وی پی ان ایرانسیف

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe.net به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
vpn 768x767 - امنیت سایبری با خرید وی پی ان
امنیت سایبری با خرید وی پی ان

در دنیای دیجیتال امروزی، حفظ حریم شخصی و امنیت سایبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با توسعه فناوری و گسترش استفاده از اینترنت، مخاطرات متعددی از جمله سرقت اطلاعات، نقض حریم شخصی و حملات سایبری افزایش یافته‌اند. در این میان، خرید شبکه خصوصی مجازی یا VPN از iransafe به عنوان یک راهکار مؤثر برای محافظت […]

ادامه مطلب
خرید وی پی انی آنلاین -
نکات طلایی جهت انتخاب فیلترشکن وی پی ان باکیفیت و امن

بیش از یک سال از مسدود شدن دسترسی به نزم‌افزار‌هایی نظیر اینستاگرام و واتساپ می‌گذرد. در این بین افراد حفظ آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی و سایر کسب و کار‌هایی که در این بستر رشد کرده‌اند برای افراد تبدیل به یک دغدغه شده است. به همین دلیل خرید وی پی ان برای افراد تبدیل به یک هدف […]

ادامه مطلب