گلکسی اس ۲۴ اولترا هم با نمایشگر تخت می‌آید؛ خداحافظی سامسونگ با صفحه نمایش‌های خمیده؟

اطلاعاتی از نمایشگر سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا – Galaxy S24 Ultra به بیرون درز کرده که دو احتمال را به‌ذهن می‌آورد. احتمال قوی‌تر، وجود صفحه نمایش تخت در این گوشی است.

این روزها به هر جا که نگاه کنید، اخبار و شایعاتی از گوشی‌های سری S24 سامسونگ می‌بینید. اما این‌یکی که به نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا اختصاص دارد، کمی شوکه‌کننده است؛ بر مبنای افشاگری Ice Universe، این گوشی به‌جای نوع خمیده، یک صفحه نمایش تخت خواهد داشت.

نخستین بار، سامسونگ در سال ۲۰۱۴ و برای گوشی گلکسی نوت اج از صفحه نمایش خمیده استفاده کرد. تمام اعضای خانواده گلکسی S8 و گلکسی S9 را هم با چنین نمایشگری به بازار فرستاد؛ اما بعدها، تصمیم گرفت در مدل‌های ارزان‌تر سری S از نمایشگر مسطح استفاده کند. حالا ظاهرا گران‌ترین مدل هم چنین سرنوشتی دارد.

galaxy s24 ultra dimensions - گلکسی اس ۲۴ اولترا هم با نمایشگر تخت می‌آید؛ خداحافظی سامسونگ با صفحه نمایش‌های خمیده؟

آن‌طور که آیس یونیورس می‌گوید، پهنای گلکسی S24 اولترا، ۷۹ میلی‌متر خواهد بود. این در حالی است که گلکسی S23 اولترا با صفحه نمایش خمیده، پهنای ۷۸.۱ میلی‌متر دارد. بسیار بعید به‌نظر می‌رسد که افزایش پهنا در پرچمدار جدید، به‌علت زیاد شدن حاشیه‌های آن باشد؛ پس توجیه منطقی برای این تغییر اندازه، وجود صفحه نمایش تخت است.

البته یک احتمال خوشبینانه، اما کمرنگ‌تر هم وجود دارد: اینکه سامسونگ از صفحه نمایش بزرگ‌تری در مدل S24 Ultra استفاده کند.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
samsung galaxy s24 series - چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟
چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟

سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های سری گلکسی S24 خود، تغییر استراتژی داد. اما چرا آپدیت ۷ ساله گوشی های سامسونگ بی‌فایده است؟ سامسونگ با معرفی سری گلکسی S24، تعهد بزرگ پشتیبانی نرم‌افزاری به مدت ۷ سال را به خریدارانش داد. این پشتیبانی شامل به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی می‌شود. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که چنین […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب
galaxy s24 leak min - ظرفیت رم سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ چقدر است
ظرفیت رم سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ چقدر است

بر خلاف پیش‌بینی‌های قبلی به نظر می‌رسد خبری از رم ۱۶ گیگابایتی در نسخه‌های مختلف Galaxy S24 – گلکسی اس ۲۴ سامسونگ نیست و این پرچمداران با تنها ۱۲ گیگ رم روانه بازار خواهند شد. مطابق روال هر سال، انتظار می‌رود سامسونگ اوایل سال آینده میلادی در رویداد اختصاصی Galaxy Unpacked خود از سری گوشی‌های […]

ادامه مطلب