گلکسی S22 بزرگترین ارتقای نرم افزاری خود را به سایر گوشی های سامسونگ هدیه می‌دهد

تاکنون امکانات جدید One UI 4.1 مختص پرچمداران سری گلکسی اس ۲۲ – Galaxy S22 بود. به زودی اما سایر گوشی های سامسونگ هم با یک ارتقای نرم افزاری از آن بهره‌مند می‌شوند.

عرضه گلکسی S22 در سال جاری، با آمدن تازه‌ترین رابط کاربری سامسونگ، One UI 4.1 همراه شد. این پوسته اندروید، امکانات خاصی را به پرچمداران جدید سامسونگ اعطا کرد که بیشتر روی دوربین متمرکزند؛ ولی حالا کمپانی کره‌‌ای از انتشار آپدیت One UI 4.1 برای سایر گوشی های خود در هفته‌های آینده خبر داده است.

کدام گوشی های سامسونگ در صف دریافت One UI 4.1 هستند؟

نخستین گوشی‌هایی که با One UI 4.1 آپدیت خواهند شد، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ هستند. حتی ظاهرا ارتقای نرم افزاری مدل Flip در کره جنوبی و اروپا آغاز شده؛ برای مدل Fold هم این روند در کره جنوبی به جریان افتاده است.

galaxy z flip 3 - گلکسی S22 بزرگترین ارتقای نرم افزاری خود را به سایر گوشی های سامسونگ هدیه می‌دهد

گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ در ردیف دوم بروزرسانی قرار دارند؛ پشت سر آن‌ها نیز مدل‌های جدیدتر سری گلکسی A و تبلت گلکسی Tab S7 FE ایستاده‌اند.

این نسخه One UI باید به مدل‌های رده بالای قدیمی‌تر؛ از جمله گلکسی اس ۲۰، گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ هم برسد.

سری لغو شده‌ی Galaxy Note نیز مشمول دریافت آپدیت است. کاربران برخی مدل‌های قدیمی‌تر سری Galaxy A و Galaxy Tab هم از بروزرسانی نرم افزاری ناامید نباشند.

تازه‌های One UI 4.1

این رابط کاربری را باید نسخه تکامل یافته One UI 4 توصیف کنیم. یکی  از امکانات جدید آن، قابلیت Live sharing  در Google Duo است که این اپ را کاربردی‌تر می‌کند.

one ui 4.1 - گلکسی S22 بزرگترین ارتقای نرم افزاری خود را به سایر گوشی های سامسونگ هدیه می‌دهد

حالا سامسونگ با اپلیکیشن Expert RAW به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های RAW ثبت شده با دوربین گوشی خود را بدون نیاز به کامپیوتر، ادیت کنند. ابزار مفید پاک‌کن هم آپدیت شده تا کارایی بهتری داشته باشد. این ابزار نه تنها اشیا و افراد ناخواسته را از تصاویر حذف می‌کند؛ بلکه سایه آن‌ها را نیز از بین می‌برد.

همچنین One UI 4.1 به شما امکان می‌دهد قبل از زدن دکمه ارسال برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها، ویرایش ظریفی روی آن‌ها انجام دهید.

کیبورد پیش‌فرض One UI 4.1 هم از اصلاحات گرامری پشتیبانی می‌کند. همه این‌ها را به وصله امنیتی ماه مارس ۲۰۲۲ اضافه کنید.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
s24 ultra real photo 3 - عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد
عکس های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد. تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات […]

ادامه مطلب
samsung galaxy s23 camera - سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25
سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 بدون تغییر روی دو مدل گلکسی S24 و S25

ظاهرا سامسونگ از همان سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 روی گوشی‌های دو نسل S24 و S25 استفاده می‌کند. چه علتی در پشت این تصمیم وجود دارد؟ سامسونگ از سنسور دوربین اصلی گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ هم استفاده کرده است. حالا گزارش جدیدی به‌دست […]

ادامه مطلب
galaxy s24 leak min - ظرفیت رم سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ چقدر است
ظرفیت رم سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ چقدر است

بر خلاف پیش‌بینی‌های قبلی به نظر می‌رسد خبری از رم ۱۶ گیگابایتی در نسخه‌های مختلف Galaxy S24 – گلکسی اس ۲۴ سامسونگ نیست و این پرچمداران با تنها ۱۲ گیگ رم روانه بازار خواهند شد. مطابق روال هر سال، انتظار می‌رود سامسونگ اوایل سال آینده میلادی در رویداد اختصاصی Galaxy Unpacked خود از سری گوشی‌های […]

ادامه مطلب