اجلاس خانه هوشمند گوگل به صورت آنلاین برگزار می شود

گوگل از برپایی یک رویداد آنلاین برای توسعه دهندگان حوزه اسمارت هوم خبر داد. اجلاس مجازی خانه هوشمند گوگل با عنوان Hey Google در تاریخ ۱۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های بهداشتی اعمال شده در کالیفرنیا، نه تنها کنفرانس سالانه گوگل I/O را لغو کرد؛ بلکه حتی مانع برگزاری یک مراسم آنلاین برای جایگزینی آن شد. حالا اما گوگل برای اجلاس مجازی خانه هوشمند خود زمان‌بندی کرده است.

این رویداد با سخنرانی مایکل ترنر، مدیر تولیدات اکوسیستم خانه هوشمند گوگل آغاز می‌شود. ترنر از ابتکارات و محصولات جدید این غول تکنولوژی در حوزه smart home سخن خواهد گفت و ابزارهای تازه‌ای را معرفی خواهد کرد که به‌کارگیری گوگل اسیستنت را برای توسعه‌دهندگان تسهیل می‌کنند.

یک هیات هم به نمایندگی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی هوشمند در این اجلاس مجازی حضور خواهند داشت تا به بحث درباره تاثیرات کووید ۱۹ بر تجارت خود و کل این صنعت بپردازند. شرکت در این رویداد مجازی، مستلزم ثبت نام (رایگان) در سایت گوگل است. برنامه زمانی و لینک‌های مرتبط هم در این وب‌سایت یافت می‌شوند.

گوگل به برگزاری مراسم آنلاین مشابه برای سایر محصولات و شاخه‌های خود اشاره‌ای نکرده است؛ اما می‌توان حدس زد که اگر اجلاس مجازی خانه هوشمند به خوبی پیش برود، برنامه‌های دیگری هم در پیش خواهند بود.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
iphone to android - گوگل، مهاجرت از iOS به اندروید ۱۲ را مثل آب خوردن کرد
گوگل، مهاجرت از iOS به اندروید ۱۲ را مثل آب خوردن کرد

اگر به فکر مهاجرت از iOS و آیفون افتاده‌اید و گوشی جدید شما به اندروید ۱۲ مجهز است، گوگل با یک اپلیکیشن این کار را مثل آب خوردن کرده است. گوگل تصور می‌کند کاربران زیادی به فکر مهاجرت از آیفون به اندروید هستند و با همین تفکر، اپلیکیشن Switch to Android را بروزرسانی کرده است. […]

ادامه مطلب
AirBrush 20210803103521 - اپل، گوگل و مایکروسافت برندگان اصلی کرونا هستند!
اپل، گوگل و مایکروسافت برندگان اصلی کرونا هستند!

شیوع بیماری کووید ۱۹ روی زندگی مردم و بسیاری از کسب و کارها تاثیر گذاشت، اما طبق آمار منتشر شده، شرکت‌های اپل، گوگل و مایکروسافت برندگان اصلی کرونا هستند. حدود دو سال است که ویروس کرونا بر زندگی انسان‌ها سایه انداخته و حتی سبک زندگی مردم را عوض کرده است. بسیاری از کسب و کارها نیز تحت […]

ادامه مطلب
Googles Nearby Sharing6 - قابلیت Nearby Sharing اندروید وارد مرحله آزمایشی شد
قابلیت Nearby Sharing اندروید وارد مرحله آزمایشی شد

قابلیت Nearby Sharing اندروید وارد مرحله آزمایشی شد. این قابلیت عملکردی شبیه AirDrop‌ اپل دارد و برای اشتراک‌گذاری فایل‌های حجیم با سرعت زیاد استفاده می‌شود. اپل یکی از ساده‌ترین روش‌های انتقال فایل‌های چند رسانه‌ای یا اسناد را از طریق قابلیت بی‌سیم AirDrop برخوردار است. کاربران اندرویدی می‌توانند توسط روش القایی NFC که Android Beam نام دارد برای […]

ادامه مطلب