دایره توییتر؛ کلوز فرندز اینستاگرام به شبکه اجتماعی ایلان ماسک آمد

دایره توییتر – Twitter Circle قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه خواهد داد مثل کلوز فرندز اینستاگرام، توییت‌های خصوصی ارسال کنند.

از زمانی که ایلان ماسک مالکیت توییتر را به دست آورده، هر روز منتظر اضافه شدن امکانات و قابلیت‌های بیشتری به این شبکه اجتماعی هستیم. در تازه‌ترین گزارش‌ها آمده است که شما در آینده مجبور نیستید برای تمام دنبال کنندگانتان (یا عموم کاربران) توییت کنید. توییتر مشغول کار روی قابلیتی به نام Circle است که به کاربر اجازه می‌دهد توییت‌های خودش را به صورت خصوصی برای گروه‌هایی تا حداکثر ۱۵۰ نفر ارسال کند. این قابلیت چیزی شبیه به کلوز فرندز (Close Friends) در اینستاگرام است که به کاربر اجازه می‌دهد مباحث عمومی را از مباحث دوستانه و شخصی جدا کند.

Twitter Circle 2 - دایره توییتر؛ کلوز فرندز اینستاگرام به شبکه اجتماعی ایلان ماسک آمد

در حال حاضر قابلیت دایره توییتر برای گروه کوچکی از کاربران نسخه اندروید، آی او اس و تحت وب این شبکه اجتماعی در سرتاسر جهان فعال شده است. البته مشخص نیست چه زمانی توییتر این قابلیت جدید را با ابعاد بزرگ‌تری از کاربران آزمایش خواهد کرد و این کاملاً به بازخوردهای دریافتی بستگی دارد.

Circle به قابلیت‌هایی اضافه می‌شود که کنترل کردن پست‌ها توسط کاربر را بهبود می‌بخشند؛ مثل قابلیت محدودسازی کسانی که قادر به پاسخ دادن به توییت شما هستند. این به توییتر کمک می‌کند با اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی که امکانات خوبی برای اشتراک‌گذاری محتوا را ارائه می‌کنند رقابت کند و همچنین می‌تواند به شما کمک کند بدون نیاز به ارسال دایرکت مسیج یا دنبال کردن افراد محدود، بتوانید حریم خصوصی‌تان را هم حفظ کنید.

قابلیت دایره توییتر نگرانی‌هایی را هم به دنبال دارد

اما در عین حال قابلیت Circle توییتر این نگرانی را هم به دنبال دارد که ممکن است توییت کردن برای گروه‌های کوچک‌تر، میل به توییتر کردن برای عموم کاربران را بکاهد. با این حال مزایای این قابلیت خیلی بیشتر از معایب آن است و هنوز خیلی زود است بخواهیم در مورد آن قضاوت کنیم.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

خرید فیلترشکن | خرید وی پی ان | خرید vpn | خرید speed vpn

خرید hivpn | خرید ۲۰speed | خرید cisco vpn |

خرید vpn آیفون | خرید vpn اندروید

پست مرتبط
elon musk mass effect 1227478 - ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح بازی می‌کند!
ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح بازی می‌کند!

اگر شما هم فکر می‌کنید افراد موفق همیشه زود می‌خوابند و در برنامه‌های آن‌ها خبری از بازی کردن نیست سخت در اشتباهید! ایلان ماسک، یکی از موفق‌ترین انسان‌های جهان تا ساعت ۵ صبح الدن رینگ بازی می‌کند! ایلان ماسک راه حلی جالب برای مقابله با استرس دارد و این راه، چیزی جز بازی کردن شدید […]

ادامه مطلب
elon musk and twitter 2 1 - رفتار ایلان ماسک با توییتر، کارمندان این شرکت را فراری داده است
رفتار ایلان ماسک با توییتر، کارمندان این شرکت را فراری داده است

به نظر می‌رسد رفتار ایلان ماسک با توییتر و حواشی خرید این شرکت توسط او باعث شده تعداد زیادی از کارمندان توییتر از شغل خود کناره‌گیری کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع داخلی Twitter، کارمندان این شرکت از کشمکش حقوقی مداوم بین ایلان ماسک و توییتر خسته شده‌اند. گزارش‌هایی وجود دارد که بیان می‌کنند […]

ادامه مطلب
elon musk twitter 1 - ایلان ماسک فقط به این شرط توییتر را می‌خرد!
ایلان ماسک فقط به این شرط توییتر را می‌خرد!

ماجرای دعوای حقوقی ایلان ماسک و توییتر همچنان ادامه دارد؛ اما اکنون گفته می‌شود ماسک فقط به یک شرط Twitter را می‌خرد! مهم نیست که شما ثروتمندترین مرد روی زمین هستید! چیزهایی وجود دارد که نمی‌توانید از عهده آنها بربیایید. این موضوع برای ایلان ماسک در مورد توییتر صدق می‌کند. حتما می‌دانید که او قصد داشت توییتر […]

ادامه مطلب