هواوی پی اسمارت زد معرفی شد؛ نخستین گوشی هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ

در مطلب قبلی VPN یکی از بهترین راه های محافظت اشاره کردیم اکنون مطلب جدید را با شما در میان میگذاریم

ایرانسیف : گوشی موبایل هواوی پی اسمارت زد (Huawei P Smart Z) رسما معرفی شد. این گوشی٬ نخستین دیوایس برند هواوی است که با یک دوربین سلفی پاپ آپ عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت پی اسمارت Z بیشتر آشنا شوید.

هواوی٬ غول گوشی‌ساز چینی در خفا از جدیدترین گوشی خود به نام هواوی پی اسمارت زد پرده برداشت و به نظر می‌رسد به زودی روانه‌ی بازار شود. برخلاف گوشی‌های تازه معرفی شده‌ی هواوی و آنر که به نمایشگر ناچ مجهز هستند٬ P Smart Z نخستین گوشی فاقد ناچ با دوربین سلفی پاپ آپ٬ چیزی شبیه به گوشی‌های جدید دو برند اوپو و ویوو است.

در قاب پشتی این دیوایس از بافت دوگانه استفاده شده تا ظاهری شبیه به گوشی‌های پیکسل گوگل بگیرد. روی این قاب یک ماژول دوربین دوگانه همراه با یک اسکنر اثر انگشت قرار دارد. به جز این٬ هواوی ظاهرا قصد دارد یک گوشی جدید با شکل شمایلی مشابه با هواوی پی اسمارت زد را نیز عرضه کند که به جای این اسکنر معمولی٬ از یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه برخوردار است.

huawei p smart z ai selfie photo - هواوی پی اسمارت زد معرفی شد؛ نخستین گوشی هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ

 

مشخصات فنی هواوی پی اسمارت زد

سیستم پاپ آپ که از دوربین سلفی این گوشی میزبانی می‌کند٬ دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است. این دوربین می‌تواند ویژگی اصلی گوشی هواوی برای فروش باشد. سازنده ادعا می‌کند فراخوانی این دوربین تنها ۱ ثانیه به طول می‌انجامد و براساس آزمایش‌های انجام گرفته٬‌ این دوربین می‌تواند تا آخر عمر خود ۱۰۰ هزار مرتبه فراخوانی شده و از بدنه خارج شود. این درحالیست که دوربین پاپ آپ گوشی ریلمی ایکس دو برابر این مقدار (۲۰۰ هزار مرتبه فراخوانی) عمر می‌کند. یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز روی قاب پشتی قرار دارد. هر دو این دوربین‌ها از هوش مصنوعی بهره می‌برند که می‌تواند عکس‌های پرتره‌ی شما را روتوش کند و همچنین بیش از ۵۵ صحنه را در ۲۲ بخش مختلف شناسایی کند.

PMARRT 620x568 - هواوی پی اسمارت زد معرفی شد؛ نخستین گوشی هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ

 

هواوی پی اسمارت زد به یک باتری ۴٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که از طریق درگاه USB نوع C شارژ می‌شود. رابط کاربری EMUI 9 بر پایه‌ی اندروید ۹ پای در راس بخش نرم افزاری آن است و تراشه‌ی کایرین ۷۱۰ اف با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه‌ی داخلی (قابل ارتقاء تا ۵۱۲ گیگابایت از طریق اسلات میکرو اس دی) را نیز می‌توان زیر قاب آن یافت.

قیمت هواوی پی اسمارت زد

آمازون ایتالیا قیمت هواوی پی اسمارت Z را ۲۸۰ یورو اعلام کرده است؛ هرچند خود این کمپانی چینی هنوز حرفی از قیمت به زبان نیاورده است. علاوه بر این٬ شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های مشکی٬ سبز یا آبی خریداری کنید.

منبع : خرید vpn در iransafe.net

پست مرتبط
iphone 15 Copy - استفاده از لنز پریسکوپی در آيفون ۱۵ تایید شد؛ وقتی اپل از اندرویدی ها کپی می‌کند
استفاده از لنز پریسکوپی در آیفون ۱۵ تایید شد؛ وقتی اپل از اندرویدی ها کپی می‌کند

همیشه که قرار نیست اندرویدی‌ها از اپل کپی کنند؛ گاهی هم اپل باید از آنها الگو بگیرد. لنز پریسکوپی آیفون ۱۵ به معنی یک تغییر مهم در دوربین آیفون‌های آینده اپل است. سری آیفون ۱۳ توانسته فروش بسیار خوبی را تجربه کند و نسل بعدی آیفون نیز هم‌اکنون در دست توسعه است و طبیعتا به […]

ادامه مطلب
AirBrush 20210801003528 - اسپیکر هوشمند Sound X 2021 هواوی با طراحی جدید و LED‌های ۳۶۰ درجه معرفی شد
اسپیکر هوشمند Sound X 2021 هواوی با طراحی جدید و LED‌های ۳۶۰ درجه معرفی شد

هواوی از اسپیکر هوشمند Sound X 2021 رونمایی کرد. این اسپیکر به سیستم عامل هارمونی او اس مجهز شده است و از طراحی بهبود یافته و LEDهای ۳۶۰ درجه بهره می‌برد. بیش از یک سال است که هواوی با مشکلات مربوط به تحریم‌های سخت آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. کسب و کار این شرکت […]

ادامه مطلب
Huawei FreeBuds 4 red Copy - هواوی از نسخه قرمز رنگ ایرباد فری بادز ۴ رونمایی کرد
هواوی از نسخه قرمز رنگ ایرباد فری بادز ۴ رونمایی کرد

هواوی چندی پیش از ایرباد فری بادز ۴ – Freebuds 4 در دو رنگ سفید و نقره‌ای رونمایی کرد و حالا شاهد رونمایی از رنگ قرمز این هدفون بی سیم هستیم. هواوی در اواخر اردیبهشت ماه امسال از هدفون بی سیم خود با نام فری بادز ۴ رونمایی کرد و حالا نوبت به رنگ قرمز […]

ادامه مطلب